Gå til innhold

Emensjonel ustabil personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Borderline33

Hei Jeg er en gjenganger her inne på dol,ikke så avhengig att jeg ikke klarer å la være å titte innom en dag eller to,men synes det er veldig fint å kunne lese om erfaringer å utalelser fra deg Nhd .

Jeg har diagnoseneemensjonell ustabil personlighetsforstyrrelse å tilbakevendende depresjon. For tiden er jeg ikke medisinert,men har liggende både truxal og wellbutrin i skapet...en trygghet bare å vite att de er der..he he.

Jeg er i ett attføringsløp å utdanner meg til ett yrke innen helsevesenet,og har i det siste tenkt en del på dette med autorisasjon og det å være egnet som helsepersonell,er det noe jeg må tenke på som kan gi meg problemer med denne autorisasjonen? .

Jeg har i det siste etter å lest meg til en del psykiatri stoff blitt oppmerksom på enkelte ting ved meg selv,som biting av skinnfiller på tommler..har gjort dette i mange år å klarer ikke stoppe med det.Biter ofte av skinnfiller til det begynner å blø. Begge tommlene bærer preg av dette og gjør att det ser ut som jeg har noen utvekster der... Har du noen tanker om hva dette er å kan jeg gjøre noe med dette?

Har også etter bemerkninger fra familiemedlemmer en merkelig oppførsel når jeg står å snakker med andre mennesker,jeg drar opp genseren å ser på armen min..akuratt som om det skulle vært en klokke der..og det er rart fordi det har jeg ikke hatt siden ca 2 klasse på skolen ? Kan dette være snakk om noen form for tvangshandling?

Jeg er 33 år og har aldrig fungert ordentlig i arbeidslivet,nå er jeg inne i min andre attføringsperiode og har bestemt meg for å sette ned benet og kalle en spade for en spade,da tenker jeg på uførepensjon i størelseorden 50 % . Jeg takler ikke stress å motgang (desverre) ,men kan ha noen gode perioder i løpet av året hvor ting går på skinner og jobb er helt ok . Men så pluttselig kommer en nede periode med depresjon og angst og jobben blir helvete på jord . Bør jeg kunne argumentere ovenfor Nav att med en attføringsperiode som ikke ga resultater,mine mange korte arbeidsforhold og min sykdomshistorie kunne be om en uføreytelse?

Det som er det rare her er att jeg har søkt men ble bett om å trekke tilbake søknaden min da den rådgivende legen ikke mente att jeg var prøvd ut nok...da tenkte han på det yrket jeg utdanner meg til nå. Så han overkjørte totalt utalelsene fra min lege og så sikkert på min søknad i 5 min før han utalte seg. Så nå skal jeg altså prøves ut i ca nye tre år med usikkerhet i stedet for å gitt meg tidsbegrenset tu i den perioden slik att jeg kunne leve litt mere forutsigbart en nå...og det er ikke akuratt noen som er heldig for min psyke. Hva synes du om dette NHD ?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...