hidi, the scorpion Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Hør på gjengen, da, som opphøyer seg selv over andre dol'ere i en tråd der dere nettopp tar til orde for at man IKKe skal gjøre det! *he he* Jeg synes faktisk det er mer suspekt å gjøre seg all verdens tanker om doleres dolbruk og andre ting som bare blir synsing og som oftest bare basert på aantagelser om hva som egentlig er tilfelle, enn å uttale seg helt konkret om noe som en doler ordrett _skriver_ her inne... Men du morsan, er ikke doling i arbeidstiden stjeling fra arbeidsgiver? Og like ille som falske sykemeldinger....? 0 Siter
morsan Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Men du morsan, er ikke doling i arbeidstiden stjeling fra arbeidsgiver? Og like ille som falske sykemeldinger....? Poenget mitt var at dere når dere sitter for dere selv og inne i hodene deres kritiserer dolere for dette og hint at dere forutsetter at dere har oppfattet situasjonen riktig. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Poenget mitt var at dere når dere sitter for dere selv og inne i hodene deres kritiserer dolere for dette og hint at dere forutsetter at dere har oppfattet situasjonen riktig. Og poenget mitt er dobbeltmoralen som avogtil florerer her inne... 0 Siter
morsan Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Og poenget mitt er dobbeltmoralen som avogtil florerer her inne... Men nå må du/dere snart bestemme dere for hvem som har "lov" å kritisere/kommentere, da. Colette mener jo at man ikke burde f eks kommenterre at uberettigede sykemeldinger er galt hvis man ikke selv innrømmer feil, mens du anklager for dobbeltmoral når en som da kan ha andre svin på skogen kritiserer trygdesnylting! 0 Siter
Gjest hvis alle bare var som han :) Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Men nå må du/dere snart bestemme dere for hvem som har "lov" å kritisere/kommentere, da. Colette mener jo at man ikke burde f eks kommenterre at uberettigede sykemeldinger er galt hvis man ikke selv innrømmer feil, mens du anklager for dobbeltmoral når en som da kan ha andre svin på skogen kritiserer trygdesnylting! Det var en gang en klok mann, Jesus tror jeg de kalte ham, som sa: Dere som er uten synd, kast den første stenen. Noe å tenke på for de fleste av oss. 0 Siter
morsan Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Det var en gang en klok mann, Jesus tror jeg de kalte ham, som sa: Dere som er uten synd, kast den første stenen. Noe å tenke på for de fleste av oss. Jesus redder! (men Ivers skårer på returen) 0 Siter
Gjest ateisten Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Det var en gang en klok mann, Jesus tror jeg de kalte ham, som sa: Dere som er uten synd, kast den første stenen. Noe å tenke på for de fleste av oss. Om en skulle følge det prinsippet, kan aldri noen kritisere en annen for noe som helst. PS: Den nye bibeloversettelsen gjør tidligere vakre setninger plumpe. Før het det: "Den som selv er ren, kan kaste den første sten" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.