Gå til innhold

Refusjon av reiseutgifter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god morgen.

Jeg har aldri sendt inn noen form for krav til nav før, så jeg er litt grønn :-) Men er det noen andre her som kan fortelle meg sånn CA hvor lang tid det tar fra jeg sendte refusjonskrav til når kronene står klare og skinner på konto?? Ikke at det blir så himla mye, men alle monner drar :-)

På forhånd takk for hjelpen. Ha en fin dag.

Onsdag1365380628
Skrevet

Sist gang jeg leverte reiseregninger sto pengene på konto et par dager etter. En annen gang tok det nesten tre uker. Så her kan man vel ikke si noe sikkert. Jeg spurte NAV om årsaken til at det skulle ta tre uker, men fikk ikke noe fullgodt svar.

Skrevet

Sist gang jeg leverte reiseregninger sto pengene på konto et par dager etter. En annen gang tok det nesten tre uker. Så her kan man vel ikke si noe sikkert. Jeg spurte NAV om årsaken til at det skulle ta tre uker, men fikk ikke noe fullgodt svar.

Jeg ringte dem jeg, siden du hadde fått så forskjellig. Og "merkelig nok"- siden jeg bare har lest drit om nav, ble jeg møtt av en superkoselig dame som ikke kunne si annet enn at det ikke lå noe til utbetaling, men jeg holdt meg like høflig, så da gikk hun inn på kontoret til saksbehandleren min for å spørre for meg, og da kunne hun fortelle at saken ble tatt i dag og lagt til utbetaling samtidig.

Så utrolig bra. Lettet og glad for hyggelig ekstraservice på en helt ordinær dag. (husket å skryte av henne da) :-)

Skrevet

Jeg har ventet i to mnd nå

??? Jammen er dét mulig da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...