Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Aaslaug1365381239

Hei

To ganger innen kort tid har jeg hatt følgende hendelse på dagtid: Venstre side av ansiktet/hodet blir nummen (en lammende følelse). Dette sprer seg nedover til nakken og venstre arm. Etter hvert kommer en skikkelig hodepine og litt øresus. Dette vedvarer en god stund (flere timer). Dette er skikkelig ubehagelig. Til orientering har vår familie en arvelig sykdom som går på kolesterolet og resulterer i hjerteinfarkt. Min mor og alle hennes søsken og flere av deres barn har arvet denne lidelsen. Kan det ha noen sammenheng? Hva er det som skjer siden jeg får slike lammelser?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329518-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Få deg time hos fastlegen din snarest mulig - ring om morgenen når legekontoret åpner og fortell akkurat det du har skrevet her.

Skulle du få disse symptomene igjen nå i helga, anbefaler jeg deg å kontate legevakta. Dette behøver ikke være noe alvorlig, men det er symptomer man skal ta på alvor. Jeg vil ikke spekulere for mye på hva det kommer av. Dette kan være mye foskjellig.

Ingen av oss ønsker nok å skremme deg, for som sagt trenger ikke dette å være alvorlig. Men her gjelder better safe than sorry!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329518-hva-er-dette/#findComment-2757364
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...