Gjest et hjertesukk. Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Er vi fortapte? Kan vi tro på en bedre hverdag? Må vi ty til medikamenter for å kunne leve normalt? Nå har jeg blitt glad i en person, som jeg vet jeg kunne fått det bra med, men angsten holder meg tilbake og forteller meg at h*n kan du bare glemme. Du har nok med deg selv. Ikke bland h*n inn i dine hverdagsproblemer, for jeg eier deg, og du har ingenting du skulle sagt. Nå har jeg lest x-antall selvhjelpsbøker, utsatt meg for det jeg er mest redd for, vært hos psykolog, fast lege + +. Men er på stedet hvil i en alder av 35 år.. 35!! Heldigvis har jeg mange gode venner. En jobb jeg går til hver dag. Og en egen lelighet som jeg bor i. Men, jeg mangler det viktigste, en å dele livet med... 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Du er ikke fortapt! Tro meg,jeg har slitt med angst og atter angst hele livet. I dag har jeg ikke angst. Stå på,det nytter og det gir resultater! 0 Siter
Gjest ja vi er mange men.... Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Aksepter at angsten er der, men ikke la den vinne over deg og dine valg. Stå på. Kimmie her gir godt håp ) 0 Siter
FGT Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Du er ikke fortapt! Tro meg,jeg har slitt med angst og atter angst hele livet. I dag har jeg ikke angst. Stå på,det nytter og det gir resultater! Det er sikkert ikke like lett for alle der, men du må prøve å få kontroll over angsten, før den får helt kontroll over deg. 35 år bare ungdommen å regne i våre dager.Min deg selv på det sterke sidene, eller skriv dem opp. Snakk med de gode vennene du har, det vil sikkert gi deg stimulans og tanker som kan motivere deg, slik at du kan komme noe skritt videre. 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Det er som å lese om meg selv når jeg leser innlegget ditt (vedrørende forholdsproblematikken). Har dessverre ikke noe godt råd å kommer med, bare at jeg vet nøyaktig hvordan det er. Og du beskrev det så bra.. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Det er sikkert ikke like lett for alle der, men du må prøve å få kontroll over angsten, før den får helt kontroll over deg. 35 år bare ungdommen å regne i våre dager.Min deg selv på det sterke sidene, eller skriv dem opp. Snakk med de gode vennene du har, det vil sikkert gi deg stimulans og tanker som kan motivere deg, slik at du kan komme noe skritt videre. Denne skulle vel til trådstarter? :-) 0 Siter
FGT Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Denne skulle vel til trådstarter? :-) Ja det stemmer :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.