Gå til innhold

Fibrodamer, vårformen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i dårlig form,føler meg helt KO,KO i hodet.Sover dårlig,og konsentrasjonen er lik null.Har flott familie,så det finnes positive ting også :)

Det samme her, mann, barn og barnebarn. Vi får se det positive i livet, glede oss over det, nyte de gode periodene og gjøre det beste ut av de dårlige. Man blir bare så veldig, veldig sliten i "dårligperiodene", helt utmatta. Sliter som deg med søvnen, også uro og muskelsmerter. Ikke overskudd til noe liksom.

Gjest tanja kristin

Det samme her, mann, barn og barnebarn. Vi får se det positive i livet, glede oss over det, nyte de gode periodene og gjøre det beste ut av de dårlige. Man blir bare så veldig, veldig sliten i "dårligperiodene", helt utmatta. Sliter som deg med søvnen, også uro og muskelsmerter. Ikke overskudd til noe liksom.

hei jenter, jeg også har hatt både vinter og vår ille i år.

tvinger meg til å trene men mye mere smerter og jeg bor i spania, så det er ikke til hjelp for meg lenger.

venta på sola etter lang ikke kald men fuktighet i lufta her nede om vinteren, men sola kom og hjalp ikke som vanlig.

har tatt blodprøver ang reumatisme og overgangsalder og får svar i dag.

legen ga meg noen mini mini tabletter som skulle tas 1 om kvleden før legge tid, sov for første gang gjennom natten uten å våkne før kl ringte.

de er ikke slik vi er vant med, dopende for det har jeg ikke rørt på 9 år men bare for å slippe å våkne og de hjalp dagen etter da kroppen hadde sovet og slappet av.

nå tar jeg de ikke og sover allikevel natten igjennom, rart

har hatt barn i 21 år har 5 og er vant til å våkne pga de også om natta vet dere så tror akurat dette med å våkne lå mere i vane enn smertene.

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...