Hønemoren Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Hvordan er våren for dere? Jeg har vært i dårlig form i hele vår, slitsomt! 0 Siter
linnea72 Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Er i dårlig form,føler meg helt KO,KO i hodet.Sover dårlig,og konsentrasjonen er lik null.Har flott familie,så det finnes positive ting også 0 Siter
Hønemoren Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Skrevet 27. mai 2009 Er i dårlig form,føler meg helt KO,KO i hodet.Sover dårlig,og konsentrasjonen er lik null.Har flott familie,så det finnes positive ting også Det samme her, mann, barn og barnebarn. Vi får se det positive i livet, glede oss over det, nyte de gode periodene og gjøre det beste ut av de dårlige. Man blir bare så veldig, veldig sliten i "dårligperiodene", helt utmatta. Sliter som deg med søvnen, også uro og muskelsmerter. Ikke overskudd til noe liksom. 0 Siter
avidi Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Veldig mye smerter i hele kroppen, deprimert, konsentrasjonsvansker. Vil gjerne trene og være fysisk aktiv men desverre stopper det seg selv etter en liten stund. 0 Siter
Gjest tanja kristin Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Det samme her, mann, barn og barnebarn. Vi får se det positive i livet, glede oss over det, nyte de gode periodene og gjøre det beste ut av de dårlige. Man blir bare så veldig, veldig sliten i "dårligperiodene", helt utmatta. Sliter som deg med søvnen, også uro og muskelsmerter. Ikke overskudd til noe liksom. hei jenter, jeg også har hatt både vinter og vår ille i år. tvinger meg til å trene men mye mere smerter og jeg bor i spania, så det er ikke til hjelp for meg lenger. venta på sola etter lang ikke kald men fuktighet i lufta her nede om vinteren, men sola kom og hjalp ikke som vanlig. har tatt blodprøver ang reumatisme og overgangsalder og får svar i dag. legen ga meg noen mini mini tabletter som skulle tas 1 om kvleden før legge tid, sov for første gang gjennom natten uten å våkne før kl ringte. de er ikke slik vi er vant med, dopende for det har jeg ikke rørt på 9 år men bare for å slippe å våkne og de hjalp dagen etter da kroppen hadde sovet og slappet av. nå tar jeg de ikke og sover allikevel natten igjennom, rart har hatt barn i 21 år har 5 og er vant til å våkne pga de også om natta vet dere så tror akurat dette med å våkne lå mere i vane enn smertene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Unnskyld for å "ødelegge" tråden, men hvordan begynte fibromyalgiplagene hos deg (dere)? Alder, symptomer etc.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Unnskyld for å "ødelegge" tråden, men hvordan begynte fibromyalgiplagene hos deg (dere)? Alder, symptomer etc.. Se PM på den andre siden:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Se PM på den andre siden:-) Har svart deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.