Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest svava

Man får jo belegg av å spise også. Men røyk har fort for å sette farge på tennene. Jeg har sett veeeldig mange som røyker som har belegg på tennene. Men dessverre ikke huske å ha sett en person som ikke røyker med "den typen" beglegg..

Og tro meg. Kjæresten min pusser og pusser. Han bruker nesten opp en tannbørste i månden.

Er det tannstein du mener? Har hørt at kaffe, røyk etc gjør at man lettere får tannstein.

Ellers har jeg ikke hørt om at man får belegg på tennene av røyk.

Ellers så synes jeg du hadde skrevet et langt og balansert svar til trådstarter. :)

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

2

• fyrlykt

1

• hidi, the scorpion

1

• Bookworm

1

Gjest poppcorn

''Er det mange (her inne) som blir oppfordret til "å dumpe" av de gamle DOL-sliterne? Ikke rart at mange av dere er alenemødre:-)''

Jeg har også lagt merke til den sammenhengen, men her synes jeg her er jeg ikke i tvil.

Kanskje ikke denne gangen. Har vært innom her fra tid til annen de siste ti årene - jeg har ikke lest lenge før rådene hagler.

"Dump ham"

Jeg kjenner jo _noen_ her inne i RL. Singeldamer!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...