Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nybakke

Heisann!

Stusser litt på om jeg er gravid eller ei...

Første dag i siste mens var 18.juli, men det var liksom ikke ordentlig mens, den var litt "vannaktig" samtidig liksom. Mensen var ferdig allerede i løpet av natt til lørdag egentlig...

Er det da mulig å bli gravid rett etter mensen, jeg tenker da på i løpet av helgen etter....?

Håper at jeg jeg eventuelt ble gravid før dette! Dessuten har jeg vært veldig slapp en to ukers tid (hvis ikke tre), samtidig som jeg er kvalm, kvalmen er alltid verst om kvelden.... Men jeg har det også jevnt utover dagen, dog...det er ennå ikke vært så ille at jeg har kastet opp! bare veldig nære....

Obs...jeg har i tillegg gått på p-pille hele tiden, men på forrige brett, glemte jeg å ta pillen en dag.

kan det være noen andre grunner til at jeg har kvalme og er sliten kanskje?

Håper på raskt svar!

Setter pris på alle råd og vink jeg kan få!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32954-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...