Gå til innhold

I know you don'nt care...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kayia

Var det med hensvisning til fotballfans at du la dette inn på psykiatri?

Hehe... tror brorparten her inne mener det er rett forum. ;-)

Seriøst: jeg poster ofte på feil forum siden jeg leser via 100 nyeste, og tenker ikke over at jeg da poster der jeg leste sist. Skal (prøve å) tenke på det neste gang.

Gjest BuhuManU

Det var utrolig bra. Når det fæle laget med de usympatiske spillerne spessielt Ronaldo spiller heier jeg på motstandern. Spessielt siden de vant serien også. De trenger å få bli jekka ned et par hakk. Huff nå høres jeg veldig smålig ut.

Forøvrig er det masse psykologi i fotball. Både for de som er fans og de som spiller. Feks stjernespilleren som roter bort en supersjanse og det ødelegger resten av kampen. Fotball er menneskelig samspill. Det dreier seg om mer enn den lærkula.

Unersøkelser viser at ungdommer som er aktive i lagidretten ofte klarer seg godt. Og vi som er forvoksne tenåring som bare ser på blir også endel av noe større enn oss selv. Vi vinner og taper sammen med laget. Det føles ihvertfall sånn.

Grattis Barcelona ihvertfall.

Gjest Kayia

Det var utrolig bra. Når det fæle laget med de usympatiske spillerne spessielt Ronaldo spiller heier jeg på motstandern. Spessielt siden de vant serien også. De trenger å få bli jekka ned et par hakk. Huff nå høres jeg veldig smålig ut.

Forøvrig er det masse psykologi i fotball. Både for de som er fans og de som spiller. Feks stjernespilleren som roter bort en supersjanse og det ødelegger resten av kampen. Fotball er menneskelig samspill. Det dreier seg om mer enn den lærkula.

Unersøkelser viser at ungdommer som er aktive i lagidretten ofte klarer seg godt. Og vi som er forvoksne tenåring som bare ser på blir også endel av noe større enn oss selv. Vi vinner og taper sammen med laget. Det føles ihvertfall sånn.

Grattis Barcelona ihvertfall.

For ikke å snakke om ufyselige Rooney. Ah, fy, blir uvel av den fyren. Takk og lov for at det gikk som det gikk i kveld! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...