Gå til innhold

Egenandelskort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en sak gående med NAV nå, de mistet nemlig egenandelskortet mitt som jeg hadde levert og nå vil de ikke betale drosjeregningene. Enda det er elektronisk bestillt fra sykehuset og sykehuset bekrefter det. De skal ha taxikvittering men det kan jeg ikke få for legetransport blir slettet med en gang, det har datatilsynet bestemt.

I fjor mistet de det også og det tok 2 mnd før de fant det. Neste år går jeg opp å betaler enten de vil eller ikke så jeg får kort med en gang. Jeg orker ikke det peset jeg får med nav

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329556-egenandelskort/#findComment-2756208
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg har en sak gående med NAV nå, de mistet nemlig egenandelskortet mitt som jeg hadde levert og nå vil de ikke betale drosjeregningene. Enda det er elektronisk bestillt fra sykehuset og sykehuset bekrefter det. De skal ha taxikvittering men det kan jeg ikke få for legetransport blir slettet med en gang, det har datatilsynet bestemt.

I fjor mistet de det også og det tok 2 mnd før de fant det. Neste år går jeg opp å betaler enten de vil eller ikke så jeg får kort med en gang. Jeg orker ikke det peset jeg får med nav

'' Neste år går jeg opp å betaler enten de vil eller ikke så jeg får kort med en gang.''

Går det an? Det hadde vært supert for meg, siden de ikke vil godkjenne regningene mine fra Home Care, selv om det står reseptnr og alt. Av den grunn har jeg bare utsatt og ut å krangle med dem, og har nå sikkert godt over 2000 kr mer enn egenandelen. Det er nemlig samme runddansen hvert eneste år. Jeg må bruke Home Care, da apoteket her ikke har rett type kateter, og ikke er så gira på å bestille det inn + at det er veldig behagelig og bare få det levert på døra :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329556-egenandelskort/#findComment-2756227
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1243491578' post='4156575]

'' Neste år går jeg opp å betaler enten de vil eller ikke så jeg får kort med en gang.''

Går det an? Det hadde vært supert for meg, siden de ikke vil godkjenne regningene mine fra Home Care, selv om det står reseptnr og alt. Av den grunn har jeg bare utsatt og ut å krangle med dem, og har nå sikkert godt over 2000 kr mer enn egenandelen. Det er nemlig samme runddansen hvert eneste år. Jeg må bruke Home Care, da apoteket her ikke har rett type kateter, og ikke er så gira på å bestille det inn + at det er veldig behagelig og bare få det levert på døra :o)

De snakket om at det skulle bli mulig. Jeg er sur for de skylder meg 2500 kr i reisepenger som de ikke vil betale for de har mistet orginalkvitteringene. Helt syke greier.

Jeg kan ikke få nye kvitteringer på reisepenger. Jeg har ikke problemer med å få Home Care til å kvittere, men jeg får det på døra da og stor sett venter jeg med å bestille til jeg har fått frikortet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329556-egenandelskort/#findComment-2757590
Del på andre sider

Gjest kakefyll

Hei

Tror du Nav hadde godtatt en kopi av egenandelskortet ditt med "rett kopi"stempel og signatur? Kunne hatt dette i bakhånd for å sikre deg? Vet de er stivbente men det hadde kanskje hjulpet deg fremtidig. Skulle ikke være nødvendig med dette men.. Du har blitt urettferdig behandlet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329556-egenandelskort/#findComment-2757766
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...