jasåsånnerdet Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Har brukt Zoloft (200mg/døgn) mot sosial angst i 1 år nå. Føler ikke at dette var medisinen for meg, og vurderer å bytte (jar allerede fått resept på en ny tilsvarende type AD, og har begynt nedtrapping av Zoloft). Føler at jeg har mista meg selv ved bruk av denne. Føler at jeg vil ta en pause i medisineringa på noen uker, for å "finne" meg selv igjen, og for å se hvordan det går. Er rett og slett dritt lei av å bruke medisin. Den hjelper meg på visse områder, men orker ikke å gå rundt med et tungsinn og føle meg deprimert av medisineringen..En litt for høy pris å betale. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Du taper ikke mer på et sluttforsøk enn at den sosiale fobien forverrer seg. Blir det for ille, kan du jo bare begynne igjen. (Til andre: Dette gjelder for sosial fobi, ikke for depresjon). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.