Gå til innhold

Rockering... skal det være SÅ vondt?

Gjest man skal lide for skjønnheten tydeligvis...

Anbefalte innlegg

Gjest man skal lide for skjønnheten tydeligvis...
Skrevet

Auuuu dritvondt jo!

Jeg har innersvingen rockering 1.5 kg,

men det er dritvondt!

Blir jo gul og blå, spesielt når den treffer ribbeina, men også ellers.... auuuuuuu!!!!!!!!!!!

har en tykk genser på for å skåne meg litt, men syns ikke det hjelper så mye!

er det noe spesialbelte man skal bruke -eller blir dette bedre etterhvert?

Onsdag1365380628
Skrevet

Man skal visstnok starte forsiktig med et par minutter første dagene og så gradvis øke. Noen blåflekker i starten må man regne med.

Selv har jeg min rockering stående i gangen, jeg har ikke kommet meg igang enda...men det blir..

Gjest trådstarter
Skrevet

Man skal visstnok starte forsiktig med et par minutter første dagene og så gradvis øke. Noen blåflekker i starten må man regne med.

Selv har jeg min rockering stående i gangen, jeg har ikke kommet meg igang enda...men det blir..

men vondt etter sekunder her, holder ik ut et min

Onsdag1365380628
Skrevet

men vondt etter sekunder her, holder ik ut et min

Ja for du er sikkert øm og støl i utgangspunktet..hvis du holder opp noen dager til hevelsene og blåflekkene er forsvunnet og tar det sakte og forsiktig derfra, så blir det kanskje en mykere start

Dette blir bare teori fra min side, da jeg som sagt ikke har kommet igang enda...lykke til!

Gjest Tatjana
Skrevet

Da jeg kjøpte min, led jeg virkelig de første ukene. Etter en to-tre dager slet jeg med å holde ut ett minutt, og jeg måtte virkelig bite tennene sammen for å holde ut. Jeg sto med et øye på sekundviseren og lengtet etter at den hadde gått en runde.

:-)

(Oppmuntrende å lese, ikke sant?)

Men så, etter 14 dager omtrent, skjedde det noe. Plutselig var det ikke vondt i det hele tatt. Jeg kunne stå der og stå der og... Omtrent hvor lenge som helst. Og nå står jeg så lenge jeg gidder, sjelden lenger enn 20-30 minutter for da blir det kjedelig.

Gjest midia
Skrevet

Har du vært for ivrig og holdt på for lenge de første gangene?

Jeg merker ikke noe etter å ha rocket, men jeg orker ikke mer enn 10 minutter..

Skrevet

Da jeg kjøpte min, led jeg virkelig de første ukene. Etter en to-tre dager slet jeg med å holde ut ett minutt, og jeg måtte virkelig bite tennene sammen for å holde ut. Jeg sto med et øye på sekundviseren og lengtet etter at den hadde gått en runde.

Men så, etter 14 dager omtrent, skjedde det noe. Plutselig var det ikke vondt i det hele tatt. Jeg kunne stå der og stå der og... Omtrent hvor lenge som helst. Og nå står jeg så lenge jeg gidder, sjelden lenger enn 20-30 minutter for da blir det kjedelig.

Er du fornøyd med kjøpet? Vurderer å kjøpe en selv, men syns du den gir effekt??

Skrevet

Jeg har den tyngste som er over 2 kilo. Jeg har ingen problemer med blåmerker. Den eneste gangen jeg har fått det er da jeg klemte flesket mellom belte i buksa og magen. Så nå bruker jeg ikke bukse med belte når jeg bruker rokkeringen.

Gjest togli
Skrevet

Første dag holdt jeg på i to minutter og var litt støl dagen etter, så jeg sto over et par dager. Deretter prøvde jeg i fem minutter og kjente litt. Pause en dag eller to, så kunne jeg plutselig holde på nesten i det uendelige:)

Gjest trådstarter
Skrevet

Kan det ha noe med at jeg har fleskete mage at det gjør så vondt?

Gjør ikke så vondt med vanlig rockering :(

Gjest Tatjana
Skrevet

Er du fornøyd med kjøpet? Vurderer å kjøpe en selv, men syns du den gir effekt??

Litt sent ute med å svre, beklager.

Ja, jeg er fornøyd. Det er lenge siden jeg har målt, men jeg minsket 4 cm i livvidde på de første 14 dagene jeg hadde den. Og etter at den sluttet å gjøre vondt syns jeg det er en ok treningsform og lettvint å gjøre hjemme.

Jeg anbefaler den jeg.

Gjest Tatjana
Skrevet

Kan det ha noe med at jeg har fleskete mage at det gjør så vondt?

Gjør ikke så vondt med vanlig rockering :(

Vanlig rockering gjør ikke vondt. For det første fordi den ikke veier noen ting nesten, og dessuten har den ikke disse "bølgene" inn mot kroppen. Men dermed får du ikke samme treningseffekt av en vanlig rockering heller.

Stå på og hold ut! Det går over!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...