Gjest bipolarinnen Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Hvis jeg føler sterk uro en kveld og tar meg et glass rødvin, er da en bedre løsning enn å ta meg en nervepille? 0 Siter
Gjest navy Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Jeg ser på begge disse som midlertidige brannslukkere og ingen varig løsning. Bruker heller andre medisiner varig, eller jeg løper en tur i skogen. Mye bedre :-). Hverken alkohol el vanedannende piller tiltaler meg lengre når jeg får angst, derfor vil jeg heller ikke velge mellom to "vondter." 0 Siter
Gjest Romanov Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Jeg tror ikke det holder med ETT glass rødvin for å dempe sterk angst og uro, så da er det nok bedre å ta en Sobril istedet. Og skulle du drikke mange glass rødvin, ville du neppe følt deg så vel dagen etter. Sobril blir man nå hvertfall ikke fyllesjuk av. 0 Siter
Orio Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Sobril har i alle fall den fordelen at du får hjelp til å kontrollere bruke/ikke bruke for mye, du må jo ha resept av lege for å få det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Sobril er best. Alkohol skal kun nytes til glede, ikke ved problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.