Gå til innhold

Smertestillende men ikke febernedsettende

Anbefalte innlegg

Man hører ofte at faber faktisk er bra og at man ikke skal ta febernedsettende dersom man ikke har behov for det. Men dersom jeg tar paracet er det stort sett på grunn av smerter, ikke feberen som ofte hører med. Noen som vet om det finnes noe type smertestillende som ikke er febernedsettende også?

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye for dette. Å ha smerter sliter også på kroppen. Så tar du paracet eller Ibux mot hodepine om du har influensa med feber tror jeg det har lite å si egenltig. Saken er vel heller at man ikke skal ta slike medisiner med febernedsettende som eneste hensikt med mindre man har høy feber. Ergo: Feber og ikke smerter = noe man ikke gjør noe med. Tror jeg har lest noe om at det er greit å ta f.eks. paracet mot feberen i seg selv om den tipper 39.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...