Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hva hvis om

Ja, jeg går på p-piller, er ferdig med 3. brett nå (gikk på spiral før). Venter mensen i går/i dag. Det begynner å bli sen idag. Ikke sett noe til den ennå. For en uke siden hadde jeg småblødninger som varte noen dager.

Mitt spørsmål er da: kan man ha festeblødning 1 ukes tid før man forventer mensen? Mens man går på pilla?

Begynner å bli ganske redd nå egentlig, da jeg virkelig ikke kan bli gravid nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329654-n%C3%A5r-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har tatt p-pillene etter anvisning, og ikke har hatt omfattende spysjuka/diaree, så skal du ikke bekymre deg så mye. For sikkerhets skyld: ta en test for å roe nervene :-)

Men til det konkrete spørsmålet: De gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt blødninger rundt ei uke før forventet mens. Men slike blødninger kan også oppstå av helt andre grunner enn graviditet! Sprukket blodkar, litt heftig sex - you name it.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...