Gå til innhold

Kutte Zyprexa

Anbefalte innlegg

Etter å ha søkt litt på sidene her, bør det være noen som har erfaring med å kutte denne medisinen.

Jeg prøvde for 2.gang. i april. Først etter økning fra 5-10mg kom hungeren..eller trangen til å putte noe i munnen. Ja, spiste fortsatt en gang om dagen..kanskje to, men.

10kg på ca.2 uker-SÅ mye spiste jeg ikke!

Uansett.

''Hva er deres erfaringer rundt det å kutte ut Zyprexa??''

''trappa dere ned - eller kutta dere tvert?''

''ble det tilbakefall på psyken??''

håper dere kan komme med råd/veiledning/tips.

(jeg kutta igår, men spør før det går for lang tid sånn at jeg evt. kan fortsette på samme dosen om nødvendig)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329661-kutte-zyprexa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

"Ja, spiste fortsatt en gang om dagen..kanskje to, men. 10kg på ca.2 uker-SÅ mye spiste jeg ikke!" Det er ikke alltig mengden, det er også hva man spiser. Spiser du kun èn gang om dagen kludrer du til forbrenningen din noe fenomenalt, og du kan utmerket godt klare å legge på deg på den måten. Av 10 kg vil jeg tro endel også er væske. Men likevel, det er fælt med ulvehunger, trener du noe, er du i aktivitet? Drikker du mye vann..? Hvordan fungerte den ellers for deg på psyken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329661-kutte-zyprexa/#findComment-2757602
Del på andre sider

"Ja, spiste fortsatt en gang om dagen..kanskje to, men. 10kg på ca.2 uker-SÅ mye spiste jeg ikke!" Det er ikke alltig mengden, det er også hva man spiser. Spiser du kun èn gang om dagen kludrer du til forbrenningen din noe fenomenalt, og du kan utmerket godt klare å legge på deg på den måten. Av 10 kg vil jeg tro endel også er væske. Men likevel, det er fælt med ulvehunger, trener du noe, er du i aktivitet? Drikker du mye vann..? Hvordan fungerte den ellers for deg på psyken?

Jeg vet man _kan_ legge på seg endel ved å spise en gang for dagen, men det skjer ikke plutselig. Jeg har spist en gang for dagen helt siden ungdomsskolen, så de 10kg kommer ikke plutselig nå pga det.15 år etter endringa.

Joda, er i aktivitet - like mye som før. Drikker en del, men mye av det er pga Lithioniten som gir meg tørste - drikker det samme som før, vann, melk, juice og saft -brus i helgene.

Effekt - god, men som sagt - jeg takler ikke den bivirkninga en gang til. Da får jeg heller bli "dårlig" igjen.

Nei, vil ikke være psyk, men man skal ikke behøve så store bivirkinger heller. Jeg veier nok allerede.

Tusen takk for svar, xbellax

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329661-kutte-zyprexa/#findComment-2757703
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...