Gå til innhold

hvordan få typen tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret!!

Jeg har hatt typen min i over 3 år. vi har en datter på snart 7 mnd. for ca 1 mnd siden fant jeg ut at han hadde vert utro, og jeg snakka ut med han og sa at vi måtte bare komme oss gjennom dette pga datteren vår og fordi jeg fortsatt elsker han. så gikk det 2 uker så fant han ut at han ville avslutte forholdet vårt å gå til den jenta han låg meg og bli sammen med ho. han sier fortsatt at han elsker meg og vil ha meg, men han vil også ha ho. Når han er med meg så holder han fortsatt rundt meg og kysser og klemmer og vi har til og med hatt sex sammen. hvordan kan jeg få han tilbake igjen? jeg har prøvd å holdt meg borte ifra han, men er ganske sårende å se han gå med en annen jente. når han sier at han fortsatt elsker meg så må han vel fortsatt ha noen følelser for meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329662-hvordan-f%C3%A5-typen-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bangen

Han er sikkert glad i deg og nyforelsket i og begjærer hun andre. Og du lar han styre som han ønsker. Han har det som plommen i egget denne karen. I tillegg er han ekstremt lite opptatt av dine følelser og hva du betaler for at han skal ha sitt. Og denne mannen elsker du virkelig? Kjærligheten er merkelig....

Toril Hepsø, familieterapeut

Vi lever i en kultur som ikke på noen måte aksepterer 2 partnere. Det høres ikke ut som om du heller aksepterer det og at det er vondt for deg når har prøver å strekke din grense i forhold til dette.

Han kan ikke slippe unna med å si at han elsker deg, men også vil ha den andre kvinnen. Han må velge og du må være tøff nok til å stille et krav om det.

Hvis du lar ham holde på slik er det han som vinner og tar ikke på alvor at det er uakseptabelt for deg. Hvis du er "snill" nå i frykt for å miste han, så går forholdet deres uansett istykker fordi dine følelser ikke tåler at han har andre sexpartnere også.

Han kan ha følelser for begge, men han må likevel gjøre et valg. Du må vise ham at du ikke finner deg i å bli behandlet på denne måten. Hvis han ikke er ferdig med deg, tar han vel til fornuft og kommer tilbake, men gjør det grundig slutt med hun andre først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...