Gjest whispering Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Er pårørende til en dame på over 90 år. Hun bor på sykehjem og har brukt vival når hun plages veldig mye med psyken så lenge jeg kan huske. Ser de er veldig restriktive med denne bruken på sykehjemmet. Skjønner egentlig ikke den jeg, hva har det å si om hun er/blir avhengig, bare hun har det bra på sine gamle dager? Synspunkter? PS: Hun har prøvd de AD som omtrent finnes. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Hvis benzo øker livskvaliteten, ville jeg ikke vært restriktiv hos en så gammel pasient. 0 Siter
Gjest sumdayy Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Hvis benzo øker livskvaliteten, ville jeg ikke vært restriktiv hos en så gammel pasient. Ja. en kan jo virkelig begynne å lure på helsevesenet når de er redde for avhengighet på en 90 åring - med medisiner som øker livskvaliteten. - det er galskap 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.