Gjest ensomme meg Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Jeg er ei jente på 26 år. som føler meg sliten og lei i forholdet, men jeg elsker han. Har vurdert å ta meg en liten ferie for meg selv. Opplever svært lite gøy og har flyttet slik at jeg ikke kjenner noen eller har noen venner. Litt trist at jeg blir alene uansett hva jeg skal gjøre, fordi typen min ikke vil være med. Menmen...Noen forslag til fine ting jeg kan betale litt for, som kan få meg i hummør og få meg ut litt?? Synes noen dette virker dumt? 0 Siter
Digital Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 God tur. Dette gjør jeg hvert år! "Min" vil heller ikke noe sted Reis dit du har lyst! 0 Siter
FGT Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Viker litt rart ja. Har du behov for å være en stund for deg selv, eller må du ha typen din rundt deg da også ? Virker som ikke er helt bra komunikasjon mellom dere ? Usikker på deg selv og han også, kanskje ? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Sykkelferie i Frankrike, mat og vinkurs i Italia. Det finnes reisebyråer, som har spesialisert seg på temareiser, hvor det er mange enslige som drar. 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Jeg kjenner flere som av og til tar seg litt pause/ferie fra hverandre en periode nå og da uten at det ødelegger forholdet. Noen opplever at det blir bedre når man kommer sammen igjen. Hva liker du da? Hvis du har en spesiell interesse, så foreslår jeg at du reiser et sted hvor du kan ha gode opplevelser og kanskje lære mer om det. Legg litt penger i hotellet, unn deg noe skikkelig digg som spa eller slikt hvis du liker det. Personlig pleier jeg generelt å anbefale Praha til folk, fordi jeg synes det er en helt fantastisk by. Jeg er veldig musikkinteressert, og i Praha kan du komme på flotte konserter for en billig penge. Arkitektueren og stemningen der er også helt fantastisk. Men vil du reise en plass etter interesse, så kan du jo søke litt på nettet Hvis du vil ha billig spa-behandling, er det flere kystbyer i Polen f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.