Iliana1365381240 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei Jeg er en kvinne på 38 år. For 4 år siden brøt jeg ut av et turbulent samboerskap. Jeg valgte da å gjøre endel livsstilsendringer. Jeg sluttet å drikke alkohol,fikk et sunt kosthold, og begynte å trene - gikk jevnt og trutt ned 15 kg på 3 år. Jeg har selv valgt å være alene, og også avstå fra sex. Nå har jeg truffet igjen en tidligere kjæreste som gir meg den tryggheten jeg trenger. Jeg var veldig klar for å bli seksuelt aktiv igjen, men til min overraskelse fikk jeg store smerter ved inntrengning, samt blødninger både under og etter samleiet. Er dette normalt når man har avstått fra sex så lenge? Jeg har ikke hatt noen andre underlivsplager.Jeg bruker Lactal 1-3 stk imnd, etter mens. Jeg har ingen barn. Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329758-smerterbl%C3%B8dninger-etter-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.