Gjest nymfo? Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 fordi jeg kommer han i forkjøpet og tar initiativ. vi har vært sammen i to år, og jeg tenker i hvert fall på sex 10 ganger om dagen. Synes han er kjempedeilig, og bare jeg ser på overarmen hans ser jeg for meg den når han ligger over meg. Er veldig kosete, og sex er så mye mer enn bare et nummer for meg. Føler vi er nærmest hverandre både fysisk og psykisk da. Klisje: viser vår kjærlighet jeg har lyst på sex hver dag, gjerne flere ganger om dagen, men maser ikke om det. Nå er jeg redd for at min lyst har motsatt effekt på han, at han trekker seg unna. han har ved par anledninger, når jeg har klagd over å bli avvist (da kan det hende vi ikke har hatt sex på tre dager, og da har jeg heller ikke tatt initiativ) så har han sagt at han ikke rekker å bli kåt igjen før jeg maser. Før sa han at han synes jeg aldri tok initiativ, og nå når jeg først gjør det skyver han meg bort. Ikke så lett. men jeg har vel mer lyst enn han da. jeg kan stå å se på han å fantasere om ditt og datt, og jeg mener det er positivt. Er det ikke det da? positivt at man er så forelska og synes kjæresten sin er så utrolig deilig? Også en annen ting som begynner å fa tankene mine til å surre litt. Han sier ofte "din gris", i sammenheng med at jeg klår på han eller gir uttrykk for at jeg har lyst på han. Har sagt at jeg begynner å føle at det kun er jeg som har lyst på sex, og at jeg er pervers når han sier sånt. Jeg har forståelse for at han er sliten etter jobb, men i helgene er det ingen grunn til å ikke orke. Jeg får mer energi av å ha sex, mens han blir sliten og trøtt etterpå. Begynner å lure på om det er meg det er noe galt med, som vil ha mer og mer. Ikke alltid det går for meg, men det spiller ingen rolle for kan ha like lyst 2 min. etter orgasme igjen. Hvis jeg driver med leketøy så gir jeg meg selv alltid to orgamser, minst og det hender jeg ofte vil ha mer og. Skal jeg bare slutte å ta initiativ da? Og vente på han? Med en gang vi var sammen hadde vi sex 2 ganger om dagen. Skulle ønske vi kunne helle litt emr den veien igjen. Nå begynner jeg å lure på om jeg er nymfo, eller om han rett og slett ikke tenner på meg like mye som før. hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329787-han-rekker-ikke-bli-k%C3%A5t-sier-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Han som er grisen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er han som er en gris, nærmere sagt en heldiggris som har en såpass sexglad kjæreste Jeg syns ikke det er negativt å ha lyst på sex ofte, men det KAN jo alltids bli for mye av det gode også. Det er jo som regel veldig tennende å se og merke at kjæresten er kåt på deg, men hvis det er hele tiden kan bli litt i overkant og ha en nærmest motsatt effekt. Nå er jeg gutt og jeg har stort sett alltid lyst på sex, så jeg klarer egentlig ikke sette meg inn i situasjonen hans. De veldig få gangene jeg har sagt nei til sex, har det nesten kommet som et sjokk på henne, fordi det er helt uvant for henne å bli avvist. Det virker nesten som hun blir mer kåt av at jeg faktisk sier nei fordi hun er så vandt til å få det som hun vil. Det ligger vel noe i det at man vil ha det man ikke kan få. Kanskje det ville være en idé å prøve å bremse litt ned en periode og ikke vise at du hele tiden vil ha sex. Han vil vel ganske fort merke det, og kanskje det gjør at han blir mer interessert. Ikke vet jeg, i mine øyne er han i hvert fall heldig og burde være takknemlig for det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329787-han-rekker-ikke-bli-k%C3%A5t-sier-han/#findComment-2759082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjahaja... Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ditt og hans syn på sex høres veldig forskjellig ut. Han forsvarer sitt forhold til sex med å tråkke på ditt. Man er ikke gris eller unormal om man ønsker sex hver dag. Rekker ikke å bli kåt? Hvis begge to tilfeldigvis skal være kåte akkurat samtidig for at det skal bli noe action, blir nok relativt lite av det - poenget er jo at man skal synes det er en god idé og la seg forføre, og for gutter flest tar det høyst noen minutter fra å ikke være kåt til å bli kåt hvis en jente tar initiativet. Hvis jobben hans tar så mye krefter at han ikke orker å ha sex med kjæresten sin, bør han se seg om etter en ny jobb. Dere kan også prøve å gå til sexolog eller annen form for samtaleterapi, for det høres ut som det har låst seg litt for ham. Du må kanskje også vurdere om du kan leve livet ditt med en som har et veldig forskjellig ønske om sex enn deg selv. PS: Jeg synes det er helt fantastisk med kjærester som deg.. Skulle ønske alle var slik.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329787-han-rekker-ikke-bli-k%C3%A5t-sier-han/#findComment-2765093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CreateJoy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kapasiteten din til å nyte sex er en gave. Selv er jeg så fantastisk vannvittig heldig å ha en kvinne med liknende lyst og kapasitet som deg. Vi har i gjennomsnitt sex en gang om dagen. Det innebærer at hun får flere serier med orgasmer. Vanligvis et par serier allerede før jeg entrer henne, en serie i tillegg underveis, og om jeg henger med så tar hun gjerne imot en serie til etterpå. (Gjerne etter en liten pust.) Vi er ikke helt unge lenger, men sex er en fantastisk glede for oss. Det er en slags daglig andakt, en hyldest til det mystiske og utrolige livet. Siden vi nyter det så mye både fysisk og som dyp opplevelse av nærhet, har vi valgt å prioritere det tilsvarende. Vi spøker med at den dagen vi heller ser på TV først og har sex etterpå, eller begynner å se på TV så lenge at sex blir en syssel som må konkurrere med søvnbehovet så er det på tide å bestille time hos psykolog. Ærlig talt har vi det helt supert, sex er med god margin vår største glede. (Kanskje med konkurranse fra den opplevelsen av fellesskap vi har.) Vi setter av den beste delen av fritiden til sex. Og de nest beste delene til å ha det morro sammen, diskutere, planlegge og styre så godt vi kan for å gjøre livet til et eventyr. Venner, familie, TV osv må finne seg i å stå bak i køen, langt bak. Dersom sex er så viktig for deg som innlegget ditt tyder på, bør du fortelle kjæresten din om det. Er han ikke villig til å lære å se det på samme måte, ja da bør du kanskje vurdere om han er den personen du ønsker å dele livet med? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329787-han-rekker-ikke-bli-k%C3%A5t-sier-han/#findComment-2770072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
srp1365380487 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har hatt det nesten som deg - med unntak av at han kaller deg gris osv, det gjør ikke min mann, han sier han er heldig og takknemlig som har denne muligheten selv om han ikke greier å følge opp. Men da hans lyst begynte å dabbe av...vel, det tidspunktet var avgjørende for oss: det var den tida da det viste seg at vi faktisk har ganske store problemer i forholdet. Lystmangelen var en pekepinn på hans sinnsstemning og hans følelser for meg. Jeg må si dessverre, for selv om noe har bedret seg for oss(og med det også samleiehyppigheten!) så er det neppe noe godt tegn, det du opplever.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329787-han-rekker-ikke-bli-k%C3%A5t-sier-han/#findComment-2775741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.