Gå til innhold

Vaksine mot allergi!

Anbefalte innlegg

Gjest Lisbeth Gjermundshaug

Hei! Jeg er ei jente på 17 år, som har slitt med allergi helt siden jeg var 4 år. Har testet meg for hva jeg tåler- og ikke, og jeg er allergisk mot alle pelsdyr, pollen(alle typer), gress(støvet), Støv, høy, fjøs-lukt. Jeg sliter veldig mye, og har pratet med en venn, hun fortalte at når hun var liten tok hun en sprøytekur mot allergien. 8 sprøyter pr. dag i en uke, også 2 i måneden i 1 år, og hos henne ble allergien helt borte. Er det mulig for meg å prøve det samme? Hvem kontakter jeg? Jeg har prøvd mange ulike medikamenter mot allergien, men jeg klarer ikke ta alle de tablettene jeg skal for jeg blir bare trøtt å slapp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329797-vaksine-mot-allergi/
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

buhu1365381259

Det er de som har ekstrem allegi som har behov for denne sprøyten.Jeg er som deg, hyper allergisk g jeg har nå bestmet meg for å kontakte mein lungespes. for å få denne vaksinen, slik jeg har forstått så foregår den over en periode på 3 år, men det er jeg altså villig til å gjennomføre om en kan bli kvitte allergien. Kontakt legen din og hør med han, første gangen må en spesialist skrive ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329797-vaksine-mot-allergi/#findComment-2803380
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...