Gjest Skjønner itte no Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg tror ikke jeg skjønte svaret ditt. Jeg lurer bare på hva du gjør, siden du ikke beholder jobben eventuelt ikke vil beholde jobben? En diagnose i seg selv, fører vel ikke til at man mister jobben, eller er jeg helt på jordet her? Har du ingen tanker om hva du gjør/ikke gjør? Det er jo ikke diagnosen i seg selv som gjør att jeg vet jeg ikke klarer å jobbe mere en 50% . Men det alle andre ting som kommer ut av det,jeg blir fort stresset å det fører til att symptomene mine blir værre,da tenker jeg på ting som angst,nervøsitet,uopmerksomhet,irritabel,somatiske symptomer som hodepine,og magetrøbbel . Det ender også ofte med att kroppen til slutt ikke orker mere å sier stopp og da fører jo det til fravær fra jobb pga dette . Å i dagens arbeidsliv er det desverre ikke rom for folk som ikke klarer å prestere det arbeidsgivere trenger. Jeg har prøvd mye,både lønnstillskudd å arbeid med bistand,men i begge tilfeller var det pluttselig ikke "bruk" for meg når støtten fra Nav opphørte . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329801-nhdpersonlighetsforstyrrelser-%C3%A5-arbeidsliv/page/2/#findComment-2759815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.