Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Utrolig vanskelig.

Det er nà fire màneder siden jeg flyttet fra kjaeresten, og jeg klarer fremdeles ikke à fà ham ut av hodet.

Jeg VET det ikke kan bli oss 2, og det er mye jeg ikke kan tilgi( ikke burde iallefall!) men likevel klarer jeg ikke à la vaere à tenke pà ham. Hvor vakker og deilig han er, duften av ham, huden hans, og div prirrende detaler. Uansett hvor mye jeg resonerer og minner meg selv pà hvor mye han har skuffet meg og hvor lite snill han til tider kunne vaere sà ser jeg ham for meg alltid först og fremst som utrolig söt og rörende - men dette stemmer jo ikke med virkeligheten!

Jeg blir rett og slett gal snart. Klarer ikke à komme meg videre.. Og blir deprimert nàr jeg tenker at jeg snart blir förti; vil ha sex, vil ha kjaerlighet, vil ha ömhet!

Vel, màtte bare fà det ut. God kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329818-fremdeles-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...