Gjest Zaza Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utrolig vanskelig. Det er nà fire màneder siden jeg flyttet fra kjaeresten, og jeg klarer fremdeles ikke à fà ham ut av hodet. Jeg VET det ikke kan bli oss 2, og det er mye jeg ikke kan tilgi( ikke burde iallefall!) men likevel klarer jeg ikke à la vaere à tenke pà ham. Hvor vakker og deilig han er, duften av ham, huden hans, og div prirrende detaler. Uansett hvor mye jeg resonerer og minner meg selv pà hvor mye han har skuffet meg og hvor lite snill han til tider kunne vaere sà ser jeg ham for meg alltid först og fremst som utrolig söt og rörende - men dette stemmer jo ikke med virkeligheten! Jeg blir rett og slett gal snart. Klarer ikke à komme meg videre.. Og blir deprimert nàr jeg tenker at jeg snart blir förti; vil ha sex, vil ha kjaerlighet, vil ha ömhet! Vel, màtte bare fà det ut. God kveld alle sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329818-fremdeles-forelsket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.