Gå til innhold

hjelp til en irritert person...

Anbefalte innlegg

Gjest linne26

Jeg har et stort problem. Fins det noe tablett som kan hjelpe meg? Jeg er så irritert at jeg er nær ved å hyle og rope, men kan ikke gjøre det fordi jeg bor sammen med to andre. Den ene er bipolar, slik som meg, og han er i en fase der han prater konstant, og da blir jeg enda mer irritert.

Fins det noen tabletter jeg kan ta for å roe nervene?

:(

(jeg bruker bare litium)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329820-hjelp-til-en-irritert-person/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pruuuuu

Ikke sikkert du liker slike råd men det kan hjelpe...

- Bli fysisk utslitt

- Besøk mennesker som kan gi deg noe positive timer, opplevelser

- Prøv å steng ute tytingen... Sikkert ikke lett alltid

- Kjøp billige fat og knus den

- Se på morsomme klipp på internett

Brølte noen ganger på jobb i dag. Har med lønninger til 400 ansatte å gjøre, og når en ansatt lager kluss med listene og det oppstår datakluss i alt stresset ble jeg temlig sur jeg også.Mennå er jeg bli igjen, og det også til tross for at det begynte å snø etter en helg med 20 varmegrader!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...