Gjest biplarinnen Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Jeg legger meg ved 23-tiden, og våkner hver morgen kl 04.30. Jeg går både på melatonin og Serequel, men klarer altså ikke å sove lengre. Jeg har ikke noe problemer med å sovne, men det hadde vært greit å sove noen timer til. Har dere noen tips? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Kan du ta Seroquel senere? Evt øke dosen. 0 Siter
Gjest bipolarinnen Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Kan du ta Seroquel senere? Evt øke dosen. Kan eventuelt øke dosen ja, får se hva fastlegen sier. vet du om kribling i bena er en vanlig bivirkning av Serequel? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Kan eventuelt øke dosen ja, får se hva fastlegen sier. vet du om kribling i bena er en vanlig bivirkning av Serequel? Denne kriblinga i bena (akatisi) mener produsenten er minst uttalt med Seoquel, men men. Din virkelighet er faciten. 0 Siter
Gjest ammmam Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Denne kriblinga i bena (akatisi) mener produsenten er minst uttalt med Seoquel, men men. Din virkelighet er faciten. Hva? Jeg måtte slutte på seroquel fordi den ga så stor kribling i beina at jeg ikke fikk sove i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.