Gjest cerruti 1881 Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hei NHD! Håper du har anledning til å gi en kommentar! Etter en tid i terapi, hvor "diagnosen" primært har vært depresjon - som jeg selv tror skyldes fysiske, kroniske plager + spiseproblematikk, fikk jeg nå vite av behandler at det også er skrevet om passiv aggressiv forstyrrelse i journalen min. Når jeg nå leser om dette, kjenner jeg meg overhodet ikke igjen, og føler - som jeg ofte har i terapien- at jeg dårlig får fram hvordan jeg er... Som det står, vil mange ikke vedkjenne seg denne tilstanden.. Er det da noen vits i å argumentere mot dette, da det er basert på en profesjonell sine observasjoner? Jeg tenker; hjelp, nå har behandler ikke "sett" MEG! 0 Siter
Gjest cerruti 1881 Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Jeg vil også understreke at jeg overhodet ikke bærer på noe - jeg "blåser" ut hva jeg måtte føle er riktig. Det med å sende ut tvetydige signaler er meg igså ukjent... Rart å bli satt i bås og ikke kjenne seg igjen... 0 Siter
Gjest vaksine Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Jeg vil også understreke at jeg overhodet ikke bærer på noe - jeg "blåser" ut hva jeg måtte føle er riktig. Det med å sende ut tvetydige signaler er meg igså ukjent... Rart å bli satt i bås og ikke kjenne seg igjen... Send inn en klage, be om å få en annen til å vurdere deg ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.