Gå til innhold

NHD kjenner meg ikke igjen, jo!

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881

Hei NHD!

Håper du har anledning til å gi en kommentar!

Etter en tid i terapi, hvor "diagnosen" primært har vært depresjon - som jeg selv tror skyldes fysiske, kroniske plager + spiseproblematikk, fikk jeg nå vite av behandler at det også er skrevet om passiv aggressiv forstyrrelse i journalen min.

Når jeg nå leser om dette, kjenner jeg meg overhodet ikke igjen, og føler - som jeg ofte har i terapien- at jeg dårlig får fram

hvordan jeg er... Som det står, vil mange ikke vedkjenne seg denne tilstanden.. Er det da noen vits i å argumentere mot dette, da det er basert på en profesjonell sine observasjoner?

Jeg tenker; hjelp, nå har behandler ikke "sett" MEG!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329860-nhd-kjenner-meg-ikke-igjen-jo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vaksine

Jeg vil også understreke at jeg overhodet ikke bærer på noe - jeg "blåser" ut hva jeg måtte føle er riktig. Det med å sende ut tvetydige signaler er meg igså ukjent... Rart å bli satt i bås og ikke kjenne seg igjen...

Send inn en klage, be om å få en annen til å vurdere deg !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...