Gå til innhold

Er dette sopp?

Anbefalte innlegg

Gjest gjør vondt
Skrevet

Har hatt kløe og svie nedentil i det siste. Nå har jeg fått hvit tykk klumpete utflod. Trodde først det var et herpes utbrudd da jeg har herpes fra før. men har ingen blemmer..

Gjest også plaget..
Skrevet

Jepp - høres ut som sopp. Utflod som ligner cottage cheese (hvite klumper), intens kløe og sårhet etterhvert. Kjøp canesten krem, evt vagiatorer (mulig du må ha resept på sistnevnte). Kan også forsøke yoghurt.

Gjest gjør vondt
Skrevet

Jepp - høres ut som sopp. Utflod som ligner cottage cheese (hvite klumper), intens kløe og sårhet etterhvert. Kjøp canesten krem, evt vagiatorer (mulig du må ha resept på sistnevnte). Kan også forsøke yoghurt.

Ok, takk for svar. Yoghurt? Å spise, eller å smøre nedentil?

Gjest vaksine
Skrevet

Smør den på både inn og utvendig.

Jeg prøvde foresten edik 7% en gang. Svei noe desperat, men soppen forsvant i hvertfall. NB! Anbefales ikke før du har prøvd alt mulig annet :-)

Gjest gjør vondt
Skrevet

Smør den på både inn og utvendig.

Jeg prøvde foresten edik 7% en gang. Svei noe desperat, men soppen forsvant i hvertfall. NB! Anbefales ikke før du har prøvd alt mulig annet :-)

Kan en ha sex når en har sopp da? Det smitter vel antar jeg..

Skrevet

Kan en ha sex når en har sopp da? Det smitter vel antar jeg..

Det smitter ja. Dessuten vil det nok gjøre vondt for deg... Greit å vente til det er i orden igjen oppi der.

Gjest Happyfull c;
Skrevet

youghurt naturell vel og merke.

Kjølner og lindrer.

Du trenger ikke resept på soppmidler. Fåes fritt kjøpt på apoteket.

Har hørt at mye sukker i dietten kan forårsake utbrudd, men vet ikke sikkert om dette stemmer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...