vinyes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 I høst fikk jeg noen prikker som stadig spredte seg til alle steder på kroppen min. Det klødde noe forferdelig og prikkene væsket. Etter flere måneder så jeg noe som lignet skabbganger og legen min ba meg behandle meg med nix krem, noe jeg gjorde. At dette var skabb vet jeg med tanke på at kjæresten min(som det ble slutt med før jeg begynte på nix krem) også fikk påvist skabb. Men etter en måned vendte noen prikker tilbake og jeg tok ny nix kur. Nå har jeg iallefall tatt 3 kurer og prikkene kommer tilbake selv om jeg har tatt alle forholdsregler. Jeg har også fått noen steder på kroppen som har blitt lysere og nesten hvite. Er det noen som har opplevd noe lignende? Kan det være skabben som vender tilbake etter så mange ganger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329891-skabb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.