Gå til innhold

Sende blomster til et bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Mirandola

En kusine skal ha stor bryllup på en annen kant av landet. Vi er ikke så nære at vi sender gave, men lurer på om vi skal sende blomster. Jeg har aldri hørt at det ble gjort, men mannen min mener at det må da være en hyggelig ting å gjøre. Brudeparet har hatt en skikkelig tøff tid, og vi er kjempeglade for at de får gifte seg.

Hva synes Dol? Er det rart med en bukett på døra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329892-sende-blomster-til-et-bryllup/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Dersom jeg var invitert i bryllup til en kusine, og takket nei, ville jeg uansett sendt en gave. Antakelig ville jeg gitt gave til min kusines bryllup enten jeg var invitert eller ikke.

Ellers er jo en blomst en hyggelig oppmerksomhet uansett anledning. Festtelegrammer er kanskje gått helt "av moten"? Det er jo mer praktisk i forbindelse med bryllup, som man gjerne har bestilt masse blomster til.

Gjest Mirandolina

Har dere veldig stor familie siden du ikke opplever en kusine som nærme?

Jeg ville sendt en gave.

Takk for gode svar. Til Ulvinnen: ja faktisk! Jeg har kjempestor slekt, og en tredjedel av den nære har vokst opp såpass langt unna at der har vi bare møttes sjelden. Hun er også femten år yngre enn meg.

Men vi sender bukett, da.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...