Gå til innhold

Vanskelige valg

Anbefalte innlegg

Gjest Lenger på landet

Alt er usikkert nå. Mannen har søkt på skole,jenta har søkt på skole,søkte yngstejenta inn på privatskole men fikk avslag. Vi skulle flytte til en by men jeg har nå fått andre tanker,har lyst å flytte til en mer landelig plass og vet om en plass jeg tror vi kommer til å like oss,men der er det ikke tilbud til mannen. Forholdet er ikke det beste,vi har det ok sammen men lever separate liv selv om vi bor sammen. Vi er mer venner enn samboere for å så det slik. Tenker på å gå fra han men er så usikker,alt er usikkert. Hvordan vet man at man gjør det rette?

Han er negativ mye av tiden vi har sammen,jeg ler og storkoser meg med ungene mens han er utenfor alt. Bare kjefting!

Råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329903-vanskelige-valg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...