Gå til innhold

er det her angst? eller og hva kan jeg gjøre med det?

Anbefalte innlegg

Gjest wolkow

hei. jeg er en gutt/mann/ungdom på 23 år som har erfart noe som har vert litt forstyrraness for meg. litt for jul så "kollapsa" jeg i en buss da jeg skulle besøke min mor før juletider. jeg erfarte da svimmelhet å ubehag som jeg ikke har lagt erfart før som jeg kategorisere som ekstremt for meg. jeg va smådårlig da e gikk på bussen men jeg tenkte det kommer til å gå over, men det gjore det ikke. så jeg tenkte e skulle sove meg fram til dit e skulle så jeg lukket øynene men da begynte ting bare å snurre fortere for meg så jeg opnet øynene igjen å det ble ikke bedre. alt endte med at bussen måtte stoppe for meg å tilkalle ambulansen, og tydeligvis va jeg bleik i ansikktet etter det ambulanse dama sa. men sia den dagen har jeg ikke blitt så bra til at jeg skal fungere normalt igjen :( hvær dag har jeg vert form for svimmel. noenganger kvalm. om morgenene da jeg våkner er jeg automatisk redd og noen ganger hvis jeg bruker metafor, kjennes det ut som mannen med jåen har søtte kloa i meg, en form for angst følelse på en måte.jeg klare ikke jobbe så offte som jeg har lyst till pga den her situasjonen som plager meg. jeg liker å jobbe å få folk til å smile å le for jeg er som regel en munter person å har en tendens til å få folk til å le av min bekostning å enda føle meg gla etter en sjølironisk spøk. jeg går til lege å psykolog nå pga denne tilstanden som har rammet meg men har enda ikke kommen til ett solid svar enda å jeg begynner å jeg bli litt desperat til å få meg frisk igjen. jeg savner det gammle jeg og kommer til å være dypt takknemli hvis noen kan gi meg noen svar som kan fikse det her for meg. jeg sier ikke at psykologen å fastlegen min gjør en dårlig jobb men e vet ikke mine armer råd

Fortsetter under...

Gjest Wolkow

Angst?

Jeg hadde god hjelp av cipralex da jeg hadde lignende syptomer som deg.

med den svimmel het delen å? det e den e slit mest med. selfølgeli så bit jo den angst delen å meg litt. vennan mine sie svimmelheta kan komme av synet og noen sie ørekrystallan mine (visste ikke at vi mennesker hadde krystaller) men hvis det medikament navne du ga meg hjelper så da gjenstår det bare den svimmelheten igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...