Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Prøver22

Hei! Jeg har et spørsmål til deg angående graviditet. Jeg er 33 år og har en jente på snart 3 år (f.2006). Vi har i 1 1/2 år prøvd å få nr.2. Nå skal det sies at jeg har hatt tre aborter (ufrivillig) i denne perioden. Jeg hadde også tre aborter før vi fikk vår datter. Vi vet at min mann har noe "feil" med kromosonene, som mest sannsynlig fører til disse abortene. Men det er en viss sjanse for at det kan gå bra også, som vi har bevis på og. Men etter siste graviditet som endte i abort i januar 2009 har mensen vært veldig ustabil....har hatt mens med 27 dager imellom, samt 29, 31 og 32...det varierer med andre ord. Tidligere har mensen vært veldig stabil med 29 dager imellom...i denne perioden i vår har vi prøvd å bli gravide ved hver eggeløsning...men uten resultat. Kan dette være fordi den er så ustabil? Og hvordan kan jeg planlegge etter dette? Så lurer jeg i grunn på om jeg kan få ny utredning...siden jeg har hatt så mange aborter igjen. Kan det være hormonforstyrrelser i kroppen som gjør dette, eller andre ting? Håper på snarlig svar. Med vennlig hilsen en som svært gjerne ønsker seg nummer 2.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329985-%C3%B8nske-om-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...