Gå til innhold

Betatt av umulig person

Anbefalte innlegg

Gjest no nick today

Altså det er ikke personen som er umulig, men relasjonen.

Jeg er en dame som har blitt veldig betatt av en person jeg ikke kan være betatt av, av to årsaker. Den ene mest opplagte årsaken er at han har kjæreste. Men hun bor i en by over 40 mil unna der han bor....

Jeg tror ikke han er interessert i meg, men blir hele tiden minnet på han fordi jeg får sms fra han, komplimenter, meldinger på facebook m.m.

Vi er i en spesiell relasjon til hverandre som jeg ikke kan skrive om her pga anonymiseringen. Men det innebærer at jeg ser han ca hver ukedag. Jeg gleder meg til hver gang jeg skal se han. Tenker på han ustanselig. Lager meg drømmer om han. Det er så fjollete!

Føler meg helt dust som ikke klarer å glemme han...

Han er ikke spesielt kjekk engang, men ganske sjarmerende.

Jeg er singel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329989-betatt-av-umulig-person/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest no nick today

Hvorfor holder han på å skrive meldinger til deg osv når han er opptatt da? Stakkars damen hans...

Det samme lurer jeg på.

Jeg forsøker å ikke tenke på han hele tiden nå, og se minst mulig til han. Det blir heldigvis lettere nå som det snart er ferietid. Håper hele greia er borte til høsten igjen....

Gjest no nick today

Han er opptatt, og da synes jeg du skal slutte å nære disse følelsene slik du nå tydeligvis gjør. Og som det er så lett for os så gjøre når vi er betatt.

du har rett, jeg må bare holde meg langt unna, og fokusere på andre ting. rart at han sender meg meldinger etc når han har kjæreste. Men det kan jo godt tenkes det bare er på vennskapelig plan, og at jeg legger for mye i det....

Håper det hele hele er glemt etter ferien.....litt slitsomt, dette her.

du har rett, jeg må bare holde meg langt unna, og fokusere på andre ting. rart at han sender meg meldinger etc når han har kjæreste. Men det kan jo godt tenkes det bare er på vennskapelig plan, og at jeg legger for mye i det....

Håper det hele hele er glemt etter ferien.....litt slitsomt, dette her.

Dersom man trekker dette litt lenger - la oss si at det faktisk ble noe mellom dere to - ville du kunne føle deg trygg på at han ikke sendte slike meldinger/beskjeder til andre damer? Jeg mener: Han gjør det jo mot dama si nå?

Annonse

Gjest no nick today

Dersom man trekker dette litt lenger - la oss si at det faktisk ble noe mellom dere to - ville du kunne føle deg trygg på at han ikke sendte slike meldinger/beskjeder til andre damer? Jeg mener: Han gjør det jo mot dama si nå?

Jeg har tenkt på det samme selv.

Han har også et barn fra før, og er ikke sammen med moren....kanskje dette har skjedd før...? Men det blir bare spekulasjoner, selvsagt!

Gjest karita2

Jeg har tenkt på det samme selv.

Han har også et barn fra før, og er ikke sammen med moren....kanskje dette har skjedd før...? Men det blir bare spekulasjoner, selvsagt!

Er han mye eldre enn deg? Fikk følelsen av at du var yngre en han..? kanskje han synes det er spennende å flørte med deg og synes det er greit siden kjæresten bor så langt unna?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...