Gå til innhold

Tolvåring barnevakt for baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært for at de hadde bakvakt, så hadde det vært helt uaktuelt!

Dessuten føler jeg at barnet må kjenne og føle seg trygg på den som passer. Datteren min er selvsagt helt oppslukt over lillegutt og lurer på om ikke vi kan få en til baby her hjemme også ;)

(men det er uaktuelt, bare så det er klart!) ;)

''(men det er uaktuelt, bare så det er klart!) ;)''

*knegg* Bra du la til dette, hvis ikke hadde jeg begynt å lure på om du kunne stå bak femtidige anonyme graviditetstråder...;-)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Onsdag1365380628

4

• Lotte :o)

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

''(men det er uaktuelt, bare så det er klart!) ;)''

*knegg* Bra du la til dette, hvis ikke hadde jeg begynt å lure på om du kunne stå bak femtidige anonyme graviditetstråder...;-)

Nettop derfor jeg følte for å presisere det ;)

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1244408562' post='4162181]

He he, jeg er visstnok også slem innimellom. Senest her om dagen da jeg ikke forstod nytten av vanngevær til mange hundre kroner. Rett etter på skrev han lapp med I Love You Mamma, så jeg var ikke slem så lenge ;o)

Barna lever så i nuet og er herlige!

Hihi, så skjønn han er! :0)

Skrevet

Jeg er nok litt for hønemor til å ville latt to tolvåringer passe babyen min. :) Men det er meg da.. Hva om ungen faller i gulvet, får noe i halsen el. Nå hadde poden min astma da, si\om noen ganger førte til at han fikk slim i halsen og mistet pusten, så ville ikke latt andre enn voksne nære passe han. Men de vil sikkert klare seg fint, også er det jo betryggende at det er voksne like ved tilfelle.

Skrevet

Her synes jeg kanskje det rareste er at foreldrene i det hele tatt ønskett å ha barnevakt natta gjennom for en ¨på bare to måneder. er det vanlig?

Moren min og stefaren min passet poden da han var tre uker over natta. Det var fordi han gråt hver natt, og barnefaren og jeg var helt zomiber med blå ringer under øya. Vi sa først neitakk når mamma tilbudte seg å passe han, også var vi der på besøk og da ombestemte vi oss og dro hjem og hentet skift og frossen morsmelk (han tok ikke puppen). Det var utrolig deilig å få sove ut, og samle krefter igjen.. Ville ikke latt noen andre passe han tror jeg, og jeg synes det var litt rart å ikke ha han hjemme. Hentet han kl.10 på søndagen. Hehe.. men angret ikke et sekund, for den nattesøvna der trengte vi begge to.

Skrevet

I den situasjonen du skisserer her så tror jeg det hadde gått utmerket.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er nok litt for hønemor til å ville latt to tolvåringer passe babyen min. :) Men det er meg da.. Hva om ungen faller i gulvet, får noe i halsen el. Nå hadde poden min astma da, si\om noen ganger førte til at han fikk slim i halsen og mistet pusten, så ville ikke latt andre enn voksne nære passe han. Men de vil sikkert klare seg fint, også er det jo betryggende at det er voksne like ved tilfelle.

Jeg hadde heller ikke turt dette, men siden det er søster'n som spør, så ;)

Jeg skal iallefall se an lillegutt først. Får han astmaplager, ellers er syk eller generelt er veldig urolig utover kveldene, så blir det iallefall ikke aktuelt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...