frosken Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 cathlin skrev (På 7.6.2009 den 13.38): 4-kornsgrøt må jeg prøve. Jeg har en pakke vaniljekesam i kjøleskapet som jeg ikke har peiling på hva jeg skal bruke til. Kanskje jeg må lage noe eksperimentelt med den. Lag smoothie av frosne jordbær og blåbær og ha vaniljekesamen oppi. Det blir steingodt! 0 Siter
frosken Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 hadde det skrev (På 7.6.2009 den 12.32): Det hadde vært kjekt å høre hvordan konsertopplevelsen med den store operastjernen var? Leste akkurat om det i en avis. Ja, det hadde vært kult om få vite om han syntes opplevelsen var verdt alle pengene han måtte betale. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 frosken skrev (På 7.6.2009 den 14.55): Lag smoothie av frosne jordbær og blåbær og ha vaniljekesamen oppi. Det blir steingodt! Steingodt. Hm. Jeg har ikke smoothiemaskin,.......men tror du det funker like godt hvis jeg moser bærene på gulvet med slegga mi? 0 Siter
cathlin Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 morsan skrev (På 7.6.2009 den 14.53): Vaniljekesam kan også bare spises med skje rett ut av boksen;-) Jasså du.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Verken spiser eller lager havregrøt. :0) 0 Siter
....AV Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 cathlin skrev (På 6.6.2009 den 18.29): Lurer egentlig på om det holder, ernæringsmessig med bare havregrøt til frokost. Kanskje spise en frukt i tillegg hadde vært bra. Jeg tror det er ernæringsmessig bra. Hvis du f.eks. putter oppi litt cottage cheese, blir det sikkert enda bedre, bra med proteiner. Du kan jo evt. ta et glass juice til. 0 Siter
Speak Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Sjeldent havregrøt til frokost. Da er det musli. Men havregrøt laget på en blanding av melk og vann er veldig godt og går veldig fort å lage:-) Litt sukker og syltetøy på toppen. 0 Siter
KaVa Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Speak skrev (På 8.6.2009 den 10.59): Sjeldent havregrøt til frokost. Da er det musli. Men havregrøt laget på en blanding av melk og vann er veldig godt og går veldig fort å lage:-) Litt sukker og syltetøy på toppen. Ahhh - dejavue til studenttiden. Havregrøt kokt på melk, og når studielånet var tomt (eller prioritert til andre, langt viktigere ting - som absolut....) , bare på vann..... Godt og mettende.... 0 Siter
frosken Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 cathlin skrev (På 7.6.2009 den 18.07): Steingodt. Hm. Jeg har ikke smoothiemaskin,.......men tror du det funker like godt hvis jeg moser bærene på gulvet med slegga mi? Jeg foretrekker å bruke stavmixer, men hvis du kun har slegge så er det jo muuuulig at det kan fungere også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.