Gå til innhold

Utbrent?

Anbefalte innlegg

Gjest jen86

Hei! Nå i det siste har jeg følt meg helt utmattet, jeg orker absolutt ingenting. Etter jobb blir det bare å legge seg på sofaen ( jobber fulltid), har søvnproblemer, har sterk hodepine, er irritabel, vondt i muskler, gråter veldig lett for ingenting og er kvalm. Er redd for å gå til lege. Er det rett å slett symptomer på utbrenthet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330013-utbrent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenbekymra

Kan legge til at jeg gikk sånn lenge selv. Til slutt sov jeg nesten døgnet rundt - jeg jobbet og sov. I siste fase forsto jeg selv at det ikke nyttet mer, men isteden for å oppsøke lege prøvde jeg å komme meg ut av det på annen måte - dø! Sååå langt inne satt det å oppsøke lege for noe sånt. Jeg følte jeg fikk store riper i lakken hvis jeg innrømmet dette for andre. Nå er jeg faktisk veldig glad for at jeg ikke klarte å avslutte livet. Jeg er fortsatt deprimert til tider, men klarer å se at det er mulig og leve videre. Av og til har jeg det helt fint :-)

Gjør deg selv en tjeneste. Gå til legen og fortell hvordan du har det. Det kan sikkert ikke bli så mye verre, men det kan bli BEDRE!

Det er ingen skam og bli psykisk syk. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330013-utbrent/#findComment-2761394
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...