Gå til innhold

Hva hadde dere til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har barenfri da poden er med farmoren sin på hyttetur, så her har jeg og mann vært ute å spist Italiensk Pizza.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• BMS!

11

• AneM1365380603

11

• waxo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Noen av oss er litt sære og syns pannekaker mest er dessert da ;-)

Jeg føler ikke at jeg har spist middag om det kun er pannekaker, men med en skikkelig suppeførst, så tar jeg gjerne pannekaker med is til dessert jeg da :-D

Jeg er enig med deg i det om pannekaker.

Så for presisere forrige innlegg så synes jeg det er rarare at vi synes pannekaker er middag enn at vi synes vafler ikke er middag;-)

Gjest lavkarbodama
Skrevet

Grilling på terassen :) Grillspyd, med sopp, løk, paprika og marinert kylling og svinefilet. Potetsalat og en grønn salat til. Nyyydelig.

Gjest prust
Skrevet

Jeg skal inn i en kjole jeg kjøpte :) De hadde den ikke i min str, så jeg kjøpte den et halv nr for liten. Det er en sånn tettsittende sak. Jeg var på vekta på fredag og så der at jeg veier så lite at jeg kanskje heller bør ta noen runder med rockeringen ;) Er så lei av den ringen altså..

Det er altså magen som er problemet....

Uff, jeg fikk aldri kjøpt den ringen, jeg :-( Ble noe galt da jeg bestilte den, og så har jeg ikke fått gjort det igjen...

Du klarer sikkert å få kjolen til å passe perfekt :-)

Du skulle ha sett meg nå - er rød som en kokt hummer - smørte meg ikke med solkrem, for det var ikke s mye sol fra begynnelsen i dag, og ikke så varmt, men jeg tok v meg da vi hadde besøk, og satt vel 2-3 timer i bikini....

Det verste er fjeset og brystet....

Men for en deilig helg :-)

AneM1365380603
Skrevet

Så for presisere forrige innlegg så synes jeg det er rarare at vi synes pannekaker er middag enn at vi synes vafler ikke er middag;-)

Nå er det nok vaffel- og pannekakeprat ;) I dag måtte jeg lage meg en porsjon havregrøt pga en tråd her.

Fikk så lyst på vafler nå :)

Skrevet

Ja, det burde da gått for det samme :-D

Skrevet

Nå er det nok vaffel- og pannekakeprat ;) I dag måtte jeg lage meg en porsjon havregrøt pga en tråd her.

*he he*

Da kan vi heller snakke om deilige egg i alle varianter? ;-) Speilegg, bløtkokt egg, omelett og eggerøre...nammenammenam!

AneM1365380603
Skrevet

Uff, jeg fikk aldri kjøpt den ringen, jeg :-( Ble noe galt da jeg bestilte den, og så har jeg ikke fått gjort det igjen...

Du klarer sikkert å få kjolen til å passe perfekt :-)

Du skulle ha sett meg nå - er rød som en kokt hummer - smørte meg ikke med solkrem, for det var ikke s mye sol fra begynnelsen i dag, og ikke så varmt, men jeg tok v meg da vi hadde besøk, og satt vel 2-3 timer i bikini....

Det verste er fjeset og brystet....

Men for en deilig helg :-)

Ut fra bildene så det jo kjempefint ut :) Det røde pleier jo å bli brunt etterhvert. Mannen min ser alltid ut som en kokt hummer før brunfarven kommer. Jeg blir veldig lett brun.

Artig med den feilsendte sms'n i dag ;)

Gjest prust
Skrevet

vi hadde vafler i dag :-)

AneM1365380603
Skrevet

*he he*

Da kan vi heller snakke om deilige egg i alle varianter? ;-) Speilegg, bløtkokt egg, omelett og eggerøre...nammenammenam!

Det er hva jeg spiser for tiden, he he. Jeg er ikke lei enda ;) De kokte eggene spises ikke med samme glede da, men de glir nå ned. Ungene vil også ha egg, så da koker jeg 15 egg i slengen ;)

Skulle gjerne hatt en vaffelplate og to...

Gjest prust
Skrevet

Ut fra bildene så det jo kjempefint ut :) Det røde pleier jo å bli brunt etterhvert. Mannen min ser alltid ut som en kokt hummer før brunfarven kommer. Jeg blir veldig lett brun.

Artig med den feilsendte sms'n i dag ;)

Jeg har ikke sendt deg bilde av meg i dag vel? Fikk sjokk da jeg kom hjem og løfta på t.skjorta... Har sittet litt krølletes med magen, så den er flekkete og stripete rød+ lysebrun (fra forrige helg da jeg LÅ og solte meg)

Men hytta blir fin ja :;-) Det var så utrolig fint der ute i helga, heeeeeelt stille, ikke trafikk (det ligger veldig avsides til, så det er bare våre biler + to nabohytter som kan kjøre helt ned).

Ja - det ble velidg morsomt med den sms'en. Hun vi hadde besøk av med det navnet er 15 år :-) Minstejenta her er veldig glad i henne :-)

Skrevet

Det er hva jeg spiser for tiden, he he. Jeg er ikke lei enda ;) De kokte eggene spises ikke med samme glede da, men de glir nå ned. Ungene vil også ha egg, så da koker jeg 15 egg i slengen ;)

Skulle gjerne hatt en vaffelplate og to...

Har du forresten prøvd pocherte egg? det har jeg aldri prøvd - lurer på om det er godt.

Gjest prust
Skrevet

Har du forresten prøvd pocherte egg? det har jeg aldri prøvd - lurer på om det er godt.

Er ikke det når en heller et egg oppi kokende vann? Jeg prøvde det en gang, og det ble med den ene gangen.... Egget ble liksom så glatt, husker jeg...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ikke sendt deg bilde av meg i dag vel? Fikk sjokk da jeg kom hjem og løfta på t.skjorta... Har sittet litt krølletes med magen, så den er flekkete og stripete rød+ lysebrun (fra forrige helg da jeg LÅ og solte meg)

Men hytta blir fin ja :;-) Det var så utrolig fint der ute i helga, heeeeeelt stille, ikke trafikk (det ligger veldig avsides til, så det er bare våre biler + to nabohytter som kan kjøre helt ned).

Ja - det ble velidg morsomt med den sms'en. Hun vi hadde besøk av med det navnet er 15 år :-) Minstejenta her er veldig glad i henne :-)

Nei, men mange andre fine bilder denne helga :)

Jeg har ligget i sola i 12 timer i dag. De siste timene var jeg helt alene. Noe så deilig :) Det er ytterst sjeldent at jeg er den eneste som er hjemme.

AneM1365380603
Skrevet

Hva er det? Jeg har hørt om det, men husker ikke hva det er.

Tenker fremdeles på vafler :(

Skrevet

Er ikke det når en heller et egg oppi kokende vann? Jeg prøvde det en gang, og det ble med den ene gangen.... Egget ble liksom så glatt, husker jeg...

Ja, jeg tror det er slik det lages. Har også hørt om andre varianter der man heller egget oppi kokende rødvin og/eller vann med krydder/smakstilsettinger. Høres litt rart ut.

AneM1365380603
Skrevet

Kanskje det som heter "smilende egg"?

Skrevet

Hva er det? Jeg har hørt om det, men husker ikke hva det er.

Tenker fremdeles på vafler :(

tsk tsk... er gjør jeg hva jeg kan for å få tankene dine bort fra vafler!! *tenker på kjolen*

;-)

Gjest prust
Skrevet

Nei, men mange andre fine bilder denne helga :)

Jeg har ligget i sola i 12 timer i dag. De siste timene var jeg helt alene. Noe så deilig :) Det er ytterst sjeldent at jeg er den eneste som er hjemme.

12 timer???!!! Det var voldsomt :-)

Jeg malte jo 2-3timer, og da hadde jeg tøy på, og så vasket jeg ut en times tid, men ellers ble det jo noen timer i sola på meg også :-)

Nå skal jeg henge ut tøy. så ta en dusj. Vi snakkes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...