BMS! Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Vi har barenfri da poden er med farmoren sin på hyttetur, så her har jeg og mann vært ute å spist Italiensk Pizza. 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Noen av oss er litt sære og syns pannekaker mest er dessert da ;-) Jeg føler ikke at jeg har spist middag om det kun er pannekaker, men med en skikkelig suppeførst, så tar jeg gjerne pannekaker med is til dessert jeg da :-D Jeg er enig med deg i det om pannekaker. Så for presisere forrige innlegg så synes jeg det er rarare at vi synes pannekaker er middag enn at vi synes vafler ikke er middag;-) 0 Siter
Gjest lavkarbodama Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Grilling på terassen Grillspyd, med sopp, løk, paprika og marinert kylling og svinefilet. Potetsalat og en grønn salat til. Nyyydelig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Jeg skal inn i en kjole jeg kjøpte De hadde den ikke i min str, så jeg kjøpte den et halv nr for liten. Det er en sånn tettsittende sak. Jeg var på vekta på fredag og så der at jeg veier så lite at jeg kanskje heller bør ta noen runder med rockeringen Er så lei av den ringen altså.. Det er altså magen som er problemet.... Uff, jeg fikk aldri kjøpt den ringen, jeg :-( Ble noe galt da jeg bestilte den, og så har jeg ikke fått gjort det igjen... Du klarer sikkert å få kjolen til å passe perfekt :-) Du skulle ha sett meg nå - er rød som en kokt hummer - smørte meg ikke med solkrem, for det var ikke s mye sol fra begynnelsen i dag, og ikke så varmt, men jeg tok v meg da vi hadde besøk, og satt vel 2-3 timer i bikini.... Det verste er fjeset og brystet.... Men for en deilig helg :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er enig med deg i det om pannekaker. Så for presisere forrige innlegg så synes jeg det er rarare at vi synes pannekaker er middag enn at vi synes vafler ikke er middag;-) Nå er det nok vaffel- og pannekakeprat I dag måtte jeg lage meg en porsjon havregrøt pga en tråd her. Fikk så lyst på vafler nå 0 Siter
BMS! Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er enig med deg i det om pannekaker. Så for presisere forrige innlegg så synes jeg det er rarare at vi synes pannekaker er middag enn at vi synes vafler ikke er middag;-) Ja, det burde da gått for det samme :-D 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Nå er det nok vaffel- og pannekakeprat I dag måtte jeg lage meg en porsjon havregrøt pga en tråd her. Fikk så lyst på vafler nå *he he* Da kan vi heller snakke om deilige egg i alle varianter? ;-) Speilegg, bløtkokt egg, omelett og eggerøre...nammenammenam! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Uff, jeg fikk aldri kjøpt den ringen, jeg :-( Ble noe galt da jeg bestilte den, og så har jeg ikke fått gjort det igjen... Du klarer sikkert å få kjolen til å passe perfekt :-) Du skulle ha sett meg nå - er rød som en kokt hummer - smørte meg ikke med solkrem, for det var ikke s mye sol fra begynnelsen i dag, og ikke så varmt, men jeg tok v meg da vi hadde besøk, og satt vel 2-3 timer i bikini.... Det verste er fjeset og brystet.... Men for en deilig helg :-) Ut fra bildene så det jo kjempefint ut Det røde pleier jo å bli brunt etterhvert. Mannen min ser alltid ut som en kokt hummer før brunfarven kommer. Jeg blir veldig lett brun. Artig med den feilsendte sms'n i dag 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Nå er det nok vaffel- og pannekakeprat I dag måtte jeg lage meg en porsjon havregrøt pga en tråd her. Fikk så lyst på vafler nå vi hadde vafler i dag :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 *he he* Da kan vi heller snakke om deilige egg i alle varianter? ;-) Speilegg, bløtkokt egg, omelett og eggerøre...nammenammenam! Det er hva jeg spiser for tiden, he he. Jeg er ikke lei enda De kokte eggene spises ikke med samme glede da, men de glir nå ned. Ungene vil også ha egg, så da koker jeg 15 egg i slengen Skulle gjerne hatt en vaffelplate og to... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Ut fra bildene så det jo kjempefint ut Det røde pleier jo å bli brunt etterhvert. Mannen min ser alltid ut som en kokt hummer før brunfarven kommer. Jeg blir veldig lett brun. Artig med den feilsendte sms'n i dag Jeg har ikke sendt deg bilde av meg i dag vel? Fikk sjokk da jeg kom hjem og løfta på t.skjorta... Har sittet litt krølletes med magen, så den er flekkete og stripete rød+ lysebrun (fra forrige helg da jeg LÅ og solte meg) Men hytta blir fin ja :;-) Det var så utrolig fint der ute i helga, heeeeeelt stille, ikke trafikk (det ligger veldig avsides til, så det er bare våre biler + to nabohytter som kan kjøre helt ned). Ja - det ble velidg morsomt med den sms'en. Hun vi hadde besøk av med det navnet er 15 år :-) Minstejenta her er veldig glad i henne :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Det er hva jeg spiser for tiden, he he. Jeg er ikke lei enda De kokte eggene spises ikke med samme glede da, men de glir nå ned. Ungene vil også ha egg, så da koker jeg 15 egg i slengen Skulle gjerne hatt en vaffelplate og to... Har du forresten prøvd pocherte egg? det har jeg aldri prøvd - lurer på om det er godt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Har du forresten prøvd pocherte egg? det har jeg aldri prøvd - lurer på om det er godt. Er ikke det når en heller et egg oppi kokende vann? Jeg prøvde det en gang, og det ble med den ene gangen.... Egget ble liksom så glatt, husker jeg... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har ikke sendt deg bilde av meg i dag vel? Fikk sjokk da jeg kom hjem og løfta på t.skjorta... Har sittet litt krølletes med magen, så den er flekkete og stripete rød+ lysebrun (fra forrige helg da jeg LÅ og solte meg) Men hytta blir fin ja :;-) Det var så utrolig fint der ute i helga, heeeeeelt stille, ikke trafikk (det ligger veldig avsides til, så det er bare våre biler + to nabohytter som kan kjøre helt ned). Ja - det ble velidg morsomt med den sms'en. Hun vi hadde besøk av med det navnet er 15 år :-) Minstejenta her er veldig glad i henne :-) Nei, men mange andre fine bilder denne helga Jeg har ligget i sola i 12 timer i dag. De siste timene var jeg helt alene. Noe så deilig Det er ytterst sjeldent at jeg er den eneste som er hjemme. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Har du forresten prøvd pocherte egg? det har jeg aldri prøvd - lurer på om det er godt. Hva er det? Jeg har hørt om det, men husker ikke hva det er. Tenker fremdeles på vafler 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Er ikke det når en heller et egg oppi kokende vann? Jeg prøvde det en gang, og det ble med den ene gangen.... Egget ble liksom så glatt, husker jeg... Ja, jeg tror det er slik det lages. Har også hørt om andre varianter der man heller egget oppi kokende rødvin og/eller vann med krydder/smakstilsettinger. Høres litt rart ut. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Er ikke det når en heller et egg oppi kokende vann? Jeg prøvde det en gang, og det ble med den ene gangen.... Egget ble liksom så glatt, husker jeg... Kanskje det som heter "smilende egg"? 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hva er det? Jeg har hørt om det, men husker ikke hva det er. Tenker fremdeles på vafler tsk tsk... er gjør jeg hva jeg kan for å få tankene dine bort fra vafler!! *tenker på kjolen* ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Nei, men mange andre fine bilder denne helga Jeg har ligget i sola i 12 timer i dag. De siste timene var jeg helt alene. Noe så deilig Det er ytterst sjeldent at jeg er den eneste som er hjemme. 12 timer???!!! Det var voldsomt :-) Jeg malte jo 2-3timer, og da hadde jeg tøy på, og så vasket jeg ut en times tid, men ellers ble det jo noen timer i sola på meg også :-) Nå skal jeg henge ut tøy. så ta en dusj. Vi snakkes! 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Kanskje det som heter "smilende egg"? http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift12256.asp Her ser det ut til at smilende egg ikke er det samme som porcherte/forlorne egg - skal kokes med skallet på. Kanskje de med smilende mener egg som er midt i mellom hardkokt og bløtkokt?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.