Gå til innhold

Hva hadde dere til middag idag?

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• BMS!

11

• AneM1365380603

11

• waxo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Salma laks er lakserygg fra Bømlo, som kjøpes i ferskpakker. Utrolig god, helt fantastisk, selv gutten vår spiser masse av denne fisken, og han liker ikke fisk ;-p

Steker laksen lett i pannen (tåler å være litt rosa, denne kan nemlig godt også spises rå med balsamico om man ønsker det, eller annet selvsagt), med 80tallskrydderet sitronpeppe. Hell oppi pannen 1 boks cream fresh og 2 ss salt soyasaus. Og voila, ferdig :-D

Jeg bruker forresten 2 bokser og 4 ss da, men det kommer selvsagt helt ann på hvor mange man lager til.

http://www.salma.no/

Perfekt. Da lager jeg det i morgen. Bruker laksen jeg allerede har i hus, og håper at det smaker også. Takk for oppskrift :-)

Skrevet

*latterkrampe*

:-DDDD

Som vanlig på en søndag altså :-)

Har middag alltid ellers, selv om sikkert snart ingen trur at vi spiser i waxo-huset :-)))))

Skrevet

Har middag alltid ellers, selv om sikkert snart ingen trur at vi spiser i waxo-huset :-)))))

Ja, tror knapt dere har mat jeg nå :-P

Skrevet

Ja, tror knapt dere har mat jeg nå :-P

Hihi. Synd man ikke kan legge ut bilder her, da skulle jeg lagt ut et av mitt velfyllte kjøleskap og fryser :-))))) Mest bikkjemat i fryseren kanskje da men.....den er jo iallefall full :-))))

Skrevet

Perfekt. Da lager jeg det i morgen. Bruker laksen jeg allerede har i hus, og håper at det smaker også. Takk for oppskrift :-)

Bare hyggelig.

Også må du nestegang prøve denne laksen, altså, den er helt perfekt.

Skrevet

Hihi. Synd man ikke kan legge ut bilder her, da skulle jeg lagt ut et av mitt velfyllte kjøleskap og fryser :-))))) Mest bikkjemat i fryseren kanskje da men.....den er jo iallefall full :-))))

Godt at du har vett til å gi bikkja mat om ikke annet :-D

*fnis*

Skrevet

Kanskje dere lever på luft og kjærlighet? ;-)

Skrevet

Godt at du har vett til å gi bikkja mat om ikke annet :-D

*fnis*

Ja, bikkja må jo få kooooose seg med maten sin :-)))

Unga mine koooooste seg med middagen sin i dag de også. Jeg kooooste meg i deres selskap og leven. :-)

Skrevet

Kanskje dere lever på luft og kjærlighet? ;-)

Ja her er iallefall MYE kjærlighet. Selv om mora bare spiser for å leve :-)))))

Og man kan nyte et godt måltid fordi selskapet er hyggelig :-)

Samme hva man spiser bare det inneholder knekkebrød og gulost. Hihihi.

Og etter bare 3 timer søvn i natt er jeg nå så hyper og usakelig at det halve kunne vært nok :-)

Skrevet

Ja her er iallefall MYE kjærlighet. Selv om mora bare spiser for å leve :-)))))

Og man kan nyte et godt måltid fordi selskapet er hyggelig :-)

Samme hva man spiser bare det inneholder knekkebrød og gulost. Hihihi.

Og etter bare 3 timer søvn i natt er jeg nå så hyper og usakelig at det halve kunne vært nok :-)

Unn deg to korn sukker i nattmatvannglasset ditt, så sover du kanskje bedre;-)

Skrevet

Unn deg to korn sukker i nattmatvannglasset ditt, så sover du kanskje bedre;-)

Sover alltid som en stein jeg, men har problemer med å flytte kroppen fra dol til seng :-)

Skrevet

Sover alltid som en stein jeg, men har problemer med å flytte kroppen fra dol til seng :-)

;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg laget en stor gryte med hjemmelaget kjøttsuppe. Det blir middag i morgen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...