damedama Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Salma laks er lakserygg fra Bømlo, som kjøpes i ferskpakker. Utrolig god, helt fantastisk, selv gutten vår spiser masse av denne fisken, og han liker ikke fisk ;-p Steker laksen lett i pannen (tåler å være litt rosa, denne kan nemlig godt også spises rå med balsamico om man ønsker det, eller annet selvsagt), med 80tallskrydderet sitronpeppe. Hell oppi pannen 1 boks cream fresh og 2 ss salt soyasaus. Og voila, ferdig :-D Jeg bruker forresten 2 bokser og 4 ss da, men det kommer selvsagt helt ann på hvor mange man lager til. http://www.salma.no/ Perfekt. Da lager jeg det i morgen. Bruker laksen jeg allerede har i hus, og håper at det smaker også. Takk for oppskrift :-) 0 Siter
waxo Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 *latterkrampe* :-DDDD Som vanlig på en søndag altså :-) Har middag alltid ellers, selv om sikkert snart ingen trur at vi spiser i waxo-huset :-))))) 0 Siter
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Som vanlig på en søndag altså :-) Har middag alltid ellers, selv om sikkert snart ingen trur at vi spiser i waxo-huset :-))))) Ja, tror knapt dere har mat jeg nå :-P 0 Siter
waxo Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Ja, tror knapt dere har mat jeg nå :-P Hihi. Synd man ikke kan legge ut bilder her, da skulle jeg lagt ut et av mitt velfyllte kjøleskap og fryser :-))))) Mest bikkjemat i fryseren kanskje da men.....den er jo iallefall full :-)))) 0 Siter
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Perfekt. Da lager jeg det i morgen. Bruker laksen jeg allerede har i hus, og håper at det smaker også. Takk for oppskrift :-) Bare hyggelig. Også må du nestegang prøve denne laksen, altså, den er helt perfekt. 0 Siter
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Hihi. Synd man ikke kan legge ut bilder her, da skulle jeg lagt ut et av mitt velfyllte kjøleskap og fryser :-))))) Mest bikkjemat i fryseren kanskje da men.....den er jo iallefall full :-)))) Godt at du har vett til å gi bikkja mat om ikke annet :-D *fnis* 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Som vanlig på en søndag altså :-) Har middag alltid ellers, selv om sikkert snart ingen trur at vi spiser i waxo-huset :-))))) Kanskje dere lever på luft og kjærlighet? ;-) 0 Siter
waxo Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Godt at du har vett til å gi bikkja mat om ikke annet :-D *fnis* Ja, bikkja må jo få kooooose seg med maten sin :-))) Unga mine koooooste seg med middagen sin i dag de også. Jeg kooooste meg i deres selskap og leven. :-) 0 Siter
waxo Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Kanskje dere lever på luft og kjærlighet? ;-) Ja her er iallefall MYE kjærlighet. Selv om mora bare spiser for å leve :-))))) Og man kan nyte et godt måltid fordi selskapet er hyggelig :-) Samme hva man spiser bare det inneholder knekkebrød og gulost. Hihihi. Og etter bare 3 timer søvn i natt er jeg nå så hyper og usakelig at det halve kunne vært nok :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Ja her er iallefall MYE kjærlighet. Selv om mora bare spiser for å leve :-))))) Og man kan nyte et godt måltid fordi selskapet er hyggelig :-) Samme hva man spiser bare det inneholder knekkebrød og gulost. Hihihi. Og etter bare 3 timer søvn i natt er jeg nå så hyper og usakelig at det halve kunne vært nok :-) Unn deg to korn sukker i nattmatvannglasset ditt, så sover du kanskje bedre;-) 0 Siter
waxo Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Unn deg to korn sukker i nattmatvannglasset ditt, så sover du kanskje bedre;-) Sover alltid som en stein jeg, men har problemer med å flytte kroppen fra dol til seng :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Sover alltid som en stein jeg, men har problemer med å flytte kroppen fra dol til seng :-) ;-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg laget en stor gryte med hjemmelaget kjøttsuppe. Det blir middag i morgen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.