gif Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 I ettermiddag i sosial samanheng hadde eg meget merkeleg erfaring - eg kunne sverga paa at nokon hadde /zappa/ meg med elektrisk sjokk i nakken, eg reagerte lynfort og snudde meg, gjorde vondt, men stod naer veggen og ingen der, og det var tydelegvis kun i nakken/internt... folk lurte paa kva som skjedde og om eg var ok. Paafoelgandes vart eg redd/vanskeleg aa snakke/verden langt borte, som eg gjenkjenner som angst. Men, muligens kun pga elektrisk sjokk i nakken. Soersmaalet er om elektrisk sjokk (sterkt, var ikkje bare litt) kan vera stress? Eller noko anna psykisk? Begynner aa tru alt som skjer er psykisk, - kva er kva. :/ 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror det kan være en av nervene som inerverer dette området som plutselig kom i beknip. Det kan kjennes ut som elstøt og være meget vondt. 0 Siter
gif Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror det kan være en av nervene som inerverer dette området som plutselig kom i beknip. Det kan kjennes ut som elstøt og være meget vondt. Takk for svar, satser paa at det var ei eingongshending daa og ikkje eit ekstra stress symptom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.