Gå til innhold

elektrisk sjokk i halsen mulig stress?

Anbefalte innlegg

I ettermiddag i sosial samanheng hadde eg meget merkeleg erfaring - eg kunne sverga paa at nokon hadde /zappa/ meg med elektrisk sjokk i nakken, eg reagerte lynfort og snudde meg, gjorde vondt, men stod naer veggen og ingen der, og det var tydelegvis kun i nakken/internt... folk lurte paa kva som skjedde og om eg var ok.

Paafoelgandes vart eg redd/vanskeleg aa snakke/verden langt borte, som eg gjenkjenner som angst. Men, muligens kun pga elektrisk sjokk i nakken.

Soersmaalet er om elektrisk sjokk (sterkt, var ikkje bare litt) kan vera stress? Eller noko anna psykisk? Begynner aa tru alt som skjer er psykisk, - kva er kva. :/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330049-elektrisk-sjokk-i-halsen-mulig-stress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...