Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nylig, under ein omstendigheit eg ikkje skal gå så myke meir innpå, skjedde det noko heilt ufattelig med "lillemann".

I god eregert tilstand skulle forhuden dragast bak penishovudet. Dette var ikkje ein første gangs handling, men til min store overraskelse og sjokk var det akkurat som om noko rauk der nede då forhuden skulle nedenom penishovudet.

Eg byrja å blø og såg etter ein kjapp dusj at ringen, som pleier utvide seg nok til å bli dratt bak penishovudet(forhuda, er det vel), hadde fått eit stort, djupt kjøttsår. Den hadde rett og slett tåre og fått til ein stor sprekk!

Dette var sjølvsagt nytt for meg, og eg har ingen anelse om korleis eg skal behandle såret.

Etter litt internett research sitter eg igjen med at slike "tilfeller" kan skje og at må kanskje oppsøkje lege, men noko svar på kva eg personleg skal gjere har eg da altså ikkje fått svar på

Har nokon noke som helst peiling/erfaring og dermed svar på kva eg må foreta meg? Er det salve eller plaster som må til?

Er forferdelig skeptisk og forsiktig til alt og finner ikkje å råde meg hos legen eller bekjente, spesielt attraktivt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330057-problemer-med-forhuden/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

enleimartin

Jeg har en veldig trang forhud og opplevde en gang under samleie at jeg røsket for hardt og klarte å rive opp strengen på forhuden. Er dette ditt tilfelle? Jeg begynte såklart å blø en del men kjente ingen smerte umiddelbart men sterk sviing og stikking seinere.

Jeg lot det gro med tiden og har ikke hatt noe problem med det seinere, men som du sier, fikk du et kjøttsår? Stort og meget åpent sår? Da er nok mitt tips å dra å få sjekket det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...