Gå til innhold

Angst

Gjest uroligsjel82

Anbefalte innlegg

Gjest uroligsjel82

Heisann! Jeg er en jente på 27 år som har slitt med angst i flere år. Har aldri brukt angstdempende medisiner og har klart meg bra i hverdagen. Jeg har lært meg å leve med angsten men har endel plager som jeg ønsker å gjøre noe med. Jeg er ofte anspent og har derfor endel muskel smerter i nakke og rygg. Er også plaget med hodepine, noe som jeg antar kommer av stress. Prøver å holde meg i form ved å gå turer i skog og mark men føler ikke at jeg blir noe bedre. Kanskje jeg bør oppsøke en fysioterapeut? En annen ting som bekymrer meg litt er at jeg ofte har uregelmessig hjerterytme. Ble utredet hos hjertespesialist for 6 år siden, men de kunne ikke finne noe galt. I det siste har jeg kjent at hjertet hopper litt, og jeg kan kjenne et stort dunk i halsen. alt dette henger sikkert sammen med angsten min, og jeg har i det siste vurdert å gå til legen fordi jeg føler at det ikke er bra for kroppen min å gå rundt å være så anspent og stresset. Er det noe jeg kan gjøre selv for å slippe å føle uro i kroppen? har lest litt om johannesurt, tror du dette kan være noe for meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330077-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...