Gjest nhh Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 hei!har flere venninner som sier det ikke er bra å drikke light brus under graviditeten.stemmer dette?i så fall hvorfor ikke?hva med alle som har diabetes og gjerne vil ha noe annet enn vann og saft å drikke? 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Jeg har drukket light brus gjennom to graviditeter, og det har gått helt fint. 0 Siter
pekkan Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Jeg har drukket light brus gjennom to graviditeter, og det har gått helt fint. Jeg gjør det ikke pga nutrasweeten i brusen. Litt er sikkert ikke noe problem, men noen er jo stoor forbrukere og da tror jeg at det kunstige søtningsstoffet ikke er bra. 13+2 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 10. august 2001 Skrevet 10. august 2001 Lightbrus er i og for seg et helt greit produkt, men det inneholder mye man ikke har helt oversikt over, så hvis du har lyst til å føre en sunn livsstil i svangerskapet, bør du prøve å begrense inntaket til ihvertfall ikke mer enn 1/2 liter daglig. Vann er det aller beste og totalt bør du få i deg opp mot 3 liter væske daglig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.