nordisk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Idag forteller min samboer at hun går rundt med en merkelig følelse om at jeg er utro, jeg kan ikke forstå hvorfor hun tror dette Hun sier dette er fordi jeg var på byen alene med noen venner fra jobben, det var kun av det mannlige kjønn. Men jeg føler at dette ikke kan være hele sannheten, når hun sier hun føler dette. Jeg er ikke utro hvis noen tror det. Elsker henne, å bare henne. Dette kom som ett sjokk på meg, jeg er trist. Noen som kan anslå hva grunn til dette er? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330086-hjelp-samboer-tror-jeg-er-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sjalusi, rett og slett! hun vet du har vært på byen med gutta, og hun vet ikke hva dere har drevet med, snakket om, snakket med, danset med osv osv. Ergo hun har ikke kontroll over situasjonen og ikke oversikt, som igjen skaper usikkerhet og mistanker om utroskap. Problemet er hennes selvtillitt og at hun ikke er tryggere på forholdet deres enn at hun blir paranoid bare du går ut uten henne. Er mange som er sånn desverre, både kvinner og menn.. Det er synd, for det er sårende for deg, og vondt for henne og føle det sånn. Dere må gi hverandre såpas slakke seler at det er lov å gå ut alene eller reise med venner på tur alene, uten å bli beskyldt for utroskap etterpå. Prøv å snakk henne til fornuft, si du blir såret når hun ikke viser deg mer tillitt enn som så.. Mistanken bunnder ut i hennes usikkerhet. Viser du at du elsker henne like mye som du gjør? Hvorfor er hun ikke trygg? Sliter hun med selvbilde? Gir du henne komplimenter, eller blir det "glemt" mens du kan kommentere andre fine damer? Det er mange jenter der ute som merker seg alt sånt, og analyserer seg i hjæl.. Og mannfolka ser det ikke engang før bomben faller. Prat sammen! Det er jo ikke noe ålreit å bli beskyldt for utroskap når man er uskyldig.. Lykke til da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330086-hjelp-samboer-tror-jeg-er-utro/#findComment-2762600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.