Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I natt fikk eg besøk, av en kar eg var borti i fjor... Han har en "kaliber" som ingen bør klage på. STOR!

Fyren er flott. Nydelig kropp, vaskerett mage..

Han kan sakene sine. Med både det ene og det andre... men..

sexen sa meg ingenting. Koselig var det at han fikk brølende orgasme.

Men dette ga meg fint lite. Kjæresten min og eg har "time-out" for noen mnd. (skal ikke gå inn på årsaken her)

Han har en liiiiten penis, men søt i grunnen. Han fikk meg til å bli brennkåt, og var deilig å kysse. Full av omsorg.

I natt skjønte eg at størrelsen ikke har noe å si. Det er andre ting som påvirker meg.

Foretrekker elskov fremfor teknisk sex. Har forandret meg :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330119-nypult-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snacky1365380698

Veldig bra innlegg - egentlig fordi det var noe sånt jeg ønsket bekreftelse på når jeg tok turen innom her. Var som om jeg skulle ha skrevet det selv, men med litt motsetninger.

Jeg og typen min har "time-out/pause". Han er STOR og når jeg så har begitt meg ut på noe greier med en annen en, fikke jeg nærmest sjokk når jeg oppdaget hvor liten det går an å være (jadajada, kall meg umoden eller uerfaren - men etter maaange år med samme mannen blir det liksom automatisk satt en standard). Uansett, har ikke hatt så bra sex på maaange år og fikk til og med med en real bonus; klarer faktisk å gjennomføre flere omganger på rappen før jeg blir sår!!

Vil ikke påstå at jeg har de altfor sterke følelsen for denne nye karen, noe som egentlig bare beviser at det ikke er størrelsen som teller for å ha bra sex :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330119-nypult-men/#findComment-2765140
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra innlegg - egentlig fordi det var noe sånt jeg ønsket bekreftelse på når jeg tok turen innom her. Var som om jeg skulle ha skrevet det selv, men med litt motsetninger.

Jeg og typen min har "time-out/pause". Han er STOR og når jeg så har begitt meg ut på noe greier med en annen en, fikke jeg nærmest sjokk når jeg oppdaget hvor liten det går an å være (jadajada, kall meg umoden eller uerfaren - men etter maaange år med samme mannen blir det liksom automatisk satt en standard). Uansett, har ikke hatt så bra sex på maaange år og fikk til og med med en real bonus; klarer faktisk å gjennomføre flere omganger på rappen før jeg blir sår!!

Vil ikke påstå at jeg har de altfor sterke følelsen for denne nye karen, noe som egentlig bare beviser at det ikke er størrelsen som teller for å ha bra sex :)

Vi får lage en egen klubb på face-book. He he. ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330119-nypult-men/#findComment-2765379
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...