Gå til innhold

uregelmessig menstruasjon/kraftige smerter

Anbefalte innlegg

Gjest liljewhiteamerican*

Heisann! Eg e ei jenta på 26 år som alltid har hatt ein litt ustabil syklus. Fekk menstruasjonen då eg var 11 år, å byrja på p-pille som 15 åring pga store smerter under menstruasjonen og ustabil syklus. Slutta på pillen då eg var 17 år (utan nokon god grunn) og mensen uteblei i ca 16 mnd. Fekk då menstruasjonen att -sporadisk, og var av og på p-pillen, til eg slutta heilt på den som ca 21 år. Hadde mensen 3-4-5 gonger i året fram til eg fekk ein hormonkur rett før fylte 25 år. Har dei siste 15 mnd hatt mensen ca kvar 5-6 veke, og syns det er kjekt at det "fungerer" . Men eg har hatt samme partner i 7 1/2 år,og har som sagt ikkje gått på pillen (eller brukt-tatt nokon som helst anna prevensjon) sidan me var 21 år. Kvifor barnløyse?? M har "prøvd"med tanke på eggløysning dei siste sju mnd. Er sannsynligheten stor for at noko er galt?? Eg har vore på ein del gynokolog tima, og alt ser flott ut seier dei. Og så vil eg ikkje klage med tanke på regelmessig menstruasjon, men med dei smertene eg har KVAR gong, så har det hendt det har gått utover jobben, noko som ikkje er hyggelig. Når eg har blødninger, får eg nett som "rier" som kan vare opptil ti minutter, så pause i kanskje ett par minutter, før nye smerter. Første dagen spesielt, og litt milder dei to neste. Og eg lure på om det er heilt normalt med store klumper (heilt mørke) i blodet? (opptil 5-6 cm)

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

De lange intervaller tyder på uregelmessig eggløsning, og da kan du muligens trenge hjelp for å bli gravid. Sterke menstruasjonssmerter kan ses ved tilstanden endometriose som også hos noen reduserer sjansen for å bli gravid Tilstanden kan bare påvises ved laparoskopi (kigghullsoperasjon). At det er klumper i menstruasjonsblodet betyr ikke annet enn at du blør mye på kort tid. Jeg synes du skal be din lege om henvisning til gynekolog for videre utredning om evt. behandling. Lykke til, vennlig hilsen mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...