Gå til innhold

privat spørsmål doktor

Gjest hehe kansje du er dolavhengig!!???

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Ja, og nå har jeg akkurat argumentert i en annen tråd at jeg ikke liker å bytte ut det gamle som funker, så jeg får være miljøvennlig også her og beholde gubben også utover våre første 20 år sammen;-)

Enskjønt - "funker" - det er jo i aller høyeste grad et vurderingsspørsmål, ref også NHDs opplisting....;-)

*ler*

Vi har også snart vært sammen i 20 år. 7.januar 2010:-)

Fortsetter under...

Gjest Kimmie

Hun spør om hjelp med bilen fordi en spør om hjelp om en mener at den andre har mer kompetanse.

Med selvstendig mener jeg bla evnen til å fungere i dagliglivet samt evnen til bevare en indre representasjon av meg som en som elsker henne selv om jeg er ute av syne f.eks på jobb eller fritidsaktiviteter.

Det var vakkert skrevet :)

Gjest bølger

Hun spør om hjelp med bilen fordi en spør om hjelp om en mener at den andre har mer kompetanse.

Med selvstendig mener jeg bla evnen til å fungere i dagliglivet samt evnen til bevare en indre representasjon av meg som en som elsker henne selv om jeg er ute av syne f.eks på jobb eller fritidsaktiviteter.

Dette er diskriminering av såkalt dagens moderne kvinner. Det er kanskje noen som forventer at det skal være slik, men mange som kan fordele tid og oppgaver på en fornuftig måte.

Gjest Nickløsheletia

Det høres veldig flott og fint ut og da regner jeg med det fungerer på samme vis motsatt også. Skjønt jeg tviler på at din kone ville finne på å kalle seg selv hushjelp:-)

Annonse

Gjest 28ish

Tilhører jeg feil generasjon?

Mine ekskjæresteR har uten unntak enten gått til, eller tilbake til, damer hvis uselvstendighet og krav om konstant oppmerksomhet o.l. driver han til vanvidd, men tydeligvis er det også givende på et eller annet vis.

Jeg hører kanskje til den generasjonen hvor ikke bare en god del damer er uselvstendige, men også menn - i den forstand at de ikke er selvstendige nok til å foretrekke det å være sammen med en selvstendig dame? Men klage, det skal de...

Tilhører jeg feil generasjon?

Mine ekskjæresteR har uten unntak enten gått til, eller tilbake til, damer hvis uselvstendighet og krav om konstant oppmerksomhet o.l. driver han til vanvidd, men tydeligvis er det også givende på et eller annet vis.

Jeg hører kanskje til den generasjonen hvor ikke bare en god del damer er uselvstendige, men også menn - i den forstand at de ikke er selvstendige nok til å foretrekke det å være sammen med en selvstendig dame? Men klage, det skal de...

Høhø. Den siste kjæresten min tålte ikke at jeg er selvstendig, og at jeg hadde et liv ved siden av han. Jeg skulle _alltid_ være hjemme når han var det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...