Gå til innhold

avvikende hodeform

Anbefalte innlegg

Gjest Roland79

Jeg er en mann i slutten av 20-årene som sliter sterkt med selvtilliten pga en avvikende hodeform. Jeg vet at folk prater bak ryggen min om det, og det gjør at jeg tenker på det døgnet rundt. ønsker ikke vise meg blant folk lenger. utseendet mitt er ellers bra, men denne utveksten i bakhodet mitt gjør at jeg forsøker å skjule det. da jeg hadde hår var det ok, men er jeg skallet og det ser virkelig ille ut. Lurer på om det går an å foreta et lite nevrologisk inngrep og redusere litt av hodet. tror vel egentlig ikke det. depresjonen synker stadig lenger inn på meg, og selvtilliten er på null.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330172-avvikende-hodeform/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...