Gjest The Loser Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei. Nå går det rundt i hodet mitt. Før helga måtte jeg redusere dosen på Lamictal (300>200) som egentlig var under opptrapping, pga uønskede bivirkninger. Nå de siste dagene har jeg hatt det vondt. Vanvittig kjør i kroppen og hodet, lite søvn og mat osv osv. På lista mi over varselsignal er alle tilstede. Er ganske så sikker på at dette er dysfori. Selv føler jeg meg nå utrygg for meg selv, er redd for å miste kontrollen, noe som tildels skjedde i går. Kjenner mye på fluktimpulser. Har også hatt flere panikkanfall, noe som jo ikke gjør saken bedre. Men det er grunnstemningen som engster meg, får ikke ro ett eneste sekund, føler jeg må klamre meg fast til "normaliteten." Så til saken: det er bare tre uker siden jeg ble utskrevet fra psyk., manisk episode. Nå går jeg til en klinisk sosionom, medisinene skal reguleres av en psykiater. Sosionomen kjenner jeg fra før. Var der i dag, det virket som om hun ikke tok noenting alvorlig, og jeg kom ut derfra mer fortvilet enn før. Psykiatikeren ser jeg ikke noe til. Føler meg kort sagt ikke trygg på at jeg har kompetent hjelp! Hva mener du? Skal jeg høre på psykiatikeren på sykehuset, som mente jeg bør innlegges når jeg har det som dette eller sosionomen som mener at dette blir bra med kunnskap om angst og at innleggelser ikke er av det gode? Er bipolar med ustabil pf. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330200-veldig-forvirra-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.