Gå til innhold

NHD og andre/sovemedisin.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Vet ikke hva du har prøvd, men jeg sover godt på Sarotex (et gammeldsgs ad man blir trøtt av). Man trenger ikke så stor dose heller når man bruker det for søvn. Tar 30-40mg. Ulempen er at du ikke kan bruke det midt på natta om du finner ut at du ikke får sove - for da garanterer jeg deg hangover. Kan godt hende du ikke trenger så høy dose heller, for vi er individuelle. Psykiateren min skrev i alle fall 10-40mg på resepten da jeg fikk det. Tar det sånn halvannen timer før jeg legger meg (om jeg er fornuftig og synes jeg fortjener å sove da...)

Tolvon er jo et alternativ. Ellers er det jo bare tre sovemidler å velge i: Imovane, Stilnoct og Apodorm.

Gjest Kimmie

Vet ikke hva du har prøvd, men jeg sover godt på Sarotex (et gammeldsgs ad man blir trøtt av). Man trenger ikke så stor dose heller når man bruker det for søvn. Tar 30-40mg. Ulempen er at du ikke kan bruke det midt på natta om du finner ut at du ikke får sove - for da garanterer jeg deg hangover. Kan godt hende du ikke trenger så høy dose heller, for vi er individuelle. Psykiateren min skrev i alle fall 10-40mg på resepten da jeg fikk det. Tar det sånn halvannen timer før jeg legger meg (om jeg er fornuftig og synes jeg fortjener å sove da...)

Tolvon er jo et alternativ. Ellers er det jo bare tre sovemidler å velge i: Imovane, Stilnoct og Apodorm.

Får ta det opp med psykiateren,takk for råd :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...